Kvinnedag-skravla

Her var det morgen tiiiidlig i dag igjen... vedder på at ungene lukter at mora er alene hjemme, og våkner tidlig bare for å være slem! [8D][:D]
Ute pissregner det, blåser og er skikkelig holke, ser jeg... sambo sendte sms om at vi ikke burde gå på butikken siden det er så glatt, så det skulle han ta seg av når han kommer fra jobb! [;)]
Blir innedag i dag altså, Ida er allerede pottedrittsur og trøtt (hva med å sove lengre da?!), så hva vi skal finne på i dag vites ikke...

Ha en fin dag! [:)]

Deilig dag!
Har blitt litt forandringer på arbeidstidene på jobb, så nå har jeg kveldsvakt hver mandag. Det passer meg egentlig helt perfekt, da føles helga litt lengre..
Leverte Marcus i barnehagen, og tenkte meg en tur på butikken etterpå.. Men akkurat da jeg kom til busstoppet så kom det en buss forbi som går til Storosenteret, så da ble det en liten handlerunde på morgenkvisten.
Jeg røk på nok et par med Reebok sko. De er så fantastiske å gå med, kjøpte et par for noen uker siden som jeg har stående på jobb.
Men i dag ble det disse:

Alt er jo lov når det er på salg!
Fargen kommer ikke så bra frem på bildet, men det er altså metallic lilla! nyyydelig!

Nå skal det ryddes og lages mat før jeg skal avgårde på jobb!

http://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Jakker/Tekniske-jakker/Veiviser-ProreTex-D-Jakke/?utm_source=VG.no&utm_medium=NB1&utm_content=Veiviser-ProreTex-D-Jakke&utm_campaign=kvinnedagen.swf

Jeg har kjøpt meg jakke i dag! [:D]

grattis med overstått dåp shoppis! [:D]
Hurra for vektnedgang og 9 mnd mandy! [:D]
Kule sko WZ! [:D]

Da skal jeg til legen om 20 min med Chris, er ikke vannkopper det der, så vet ikke hva det er!!!

Ellers er jeg syk selv[&o] Så spørs om skolen utgår i dag. Aldri vært så mye syk som de siste mnd så dette er herlig jenter. Sola skinner i det minste og jeg har en ny gravid ola tights jeg skal gå med[8D]

På ons reiser vi på hytta med 2 vennepar, og guuud jeg gleder meg!

Eller så prøver det ene venneparet vårt å få barn, og jeg ønsker så INDERLIG at den sitter denne mnd (vært prøvere i 8mnd) med regelmessig sex, men ikke noe spire enda, og det hadde vært så skjønt å ha noen å gå med, samt at de har prøvd "så lenge nå" [:)] 

For en morgen for vår del[X(] Måtte vekke N fordi han skulle leveres tidlig i bhg fordi jeg måtte levere den ene bilen på verksted og samboeren måtte hente meg på vekstedet etter det. Og når N vekkes om morgenen er det hyl fra ende til annen. Han var sur fordi han måtte gå med den hettejakke han til vanlig elsker og fordi han brukte spiderman genseren i går. Så vr han sur fordi han skulle ha på den hettejakka han selv ville ha på. Men da tror jeg han selv skjønte hvor dumt det ble. Jeg ble og oppgitt og sa til N at: "nå er du teit og kun sur for å være sur" Og da ble jo det galt fordi "det er ikke lov å si teit mamma" Og det er jo sant, men utrolig hva man sier i kampens hete på morgenen. Men han kom seg i bhg, bilen er på verkstedet og jeg var på forelsning FØR tiden i dag!

Nå er jeg hjemme og skal begynne på bacheloroppgaven jeg har mast om i ukesvis. Dagene flyr og jeg får jo aldri begynt med noe som helst dessverre.

Kan forresten noen komme å vaske huset mitt denne uken??

I morgen er aller siste forelesning på disse tre årene med bachelorstudier Nydelig følelse!!

Diggers Looney!

Her i heimen er det stille... Jeg er fortsatt dårlig form, og etter jeg var hos legen med Chris fant vi ut at det var en allergisk reaksjon på antibiotikan.

Ellers så nyser jeg som en gaal, og noen ganger skvetter jeg litt når jeg nyser, så burde kanskje gjøre litt knipeøvelser ja. Her om dagen kom det en del, og sambo syntes det var VELDIG festelig!!![8|][8D]

Jeg må spise noe, men ikke noe som frister! Kanskje løvbiff!!

Kniiiiiiiiiip silly, kniiiiiiiip! [;)] Vi skal ta litt knipeøvelser når du skal trene etter fødselen også, tror jeg! 

ORIGINAL: Skrållan

Kniiiiiiiiiip silly, kniiiiiiiip! [;)] Vi skal ta litt knipeøvelser når du skal trene etter fødselen også, tror jeg! 

Hhehe, ja tror det er lurt, må jo kunne nyse uten uhell...[8D]

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Skrållan

Hhehe, ja tror det er lurt, må jo kunne nyse uten uhell...[8D]

ja, det er litt kjekt det! [8D][:D]

Ingenting å rapportere. Har skallebank for de som måtte være interresert i å vite det[8D]

Har sitti med oppgaven siden klokken to eller noe i dag, bare avbrutt av middag ++. Så nå er jeg i gang dere. Har begynt med den letteste delen ta tilknyningsteorien.

De neste ukene og helt frem til 4 mai kommer jeg til å syte og mase mye om denne oppgaven. Bare vær beredt!!

Nå begynner Paradise hotel!!

ORIGINAL: Looney

Har sitti med oppgaven siden klokken to eller noe i dag, bare avbrutt av middag ++. Så nå er jeg i gang dere. Har begynt med den letteste delen ta tilknyningsteorien.

De neste ukene og helt frem til 4 mai kommer jeg til å syte og mase mye om denne oppgaven. Bare vær beredt!!

Full forståelse... til og med for avbruddene[8D][:D]

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: Looney

Thanx! Fornøyd med det jeg har gjort i dag i allefall[:)]

Full forståelse... til og med for avbruddene[8D][:D]

Back
Topp