Kviat luer :)

Capri-Sonne

Glad i forumet
Har så lyst på de for de er så fin og ser så god ut :) men det blir 1000 kr og er det verd det? Noen som har / hatt de som kan svare på det? ☺️

Aldri hørt om før.
Googlet, gud å skjønne de er..

Jeg tror JEG ønsker meg en sånn lue! Så jo kjempegode ut! Tror vi skal investere i slike til hele gjengen. :)

Beste luene vi har til guttungen. Har ikke funnet noen andre som passer like godt. Har både de tynne som blir brukt på vår og høst og de tykke med ull, en balaklava også. De fra i fjor passer ennå, så absolutt verdt prisen :)

Kjøpte en til guttungen og er foreløpig fornøyd iallfall:) også er den så utrolig søt:D hehe. Og str er 2-5 år så da burde den jo holde en stund:)
Ang. vask sa hun i butikken at jeg burde vrenge den og vaske i sånn pose.

Har så lyst på de for de er så fin og ser så god ut :) men det blir 1000 kr og er det verd det? Noen som har / hatt de som kan svare på det? ☺️
1000 kr ? For flere da?

Fine er de ja :-)

Beste luene vi har hatt til ungene her i hus:-) Verdt hver og en krone da de holder seg fine leeeenge. Det er ekstra "foring" ved ørene i vinterluene, uten at de blir for varme. Veldig god kvalitet. I tillegg er de såå nydelige ;)

Her bruker lillemann sin på tredje året. Kjøpte før han ble et år, og den passer fint enda. Er en baklava! Absolutt verdt prisen da ;)

De er kjempe gode. Men jeg betalte ikke 1000 kr for en. Vi kjøpte en i fjor som passer enda og hu er 2 år. Er den beste lua vi har kjøpt ( hu har veldig mange luer).

Back
Topp