Kvepper

Oktoberjenta

Elsker forumet
Lurer på om babyen deres kvepper lett når de sover? Hvis min er dypt inn i søvnen kvepper hun av alt nesten. Bærer vi hun og skal reise oss for å legge henne fra oss, kommer litt bort i henne og lyder feks. Er det normalt?

Ja, det er nok moro-refleksen :) Jeg bruker å være litt føre-var om jeg skal flytte han etter han har sovnet, jeg prøver å svøpe han litt slik at armene ikke "faller" :)

ja det skjer noe voldsomt her også. var ikke så mye med storebror så er nesten litt uvant. noen ganger er det så voldsomt at hun begynner å smågråte litt av det.

Okeei. Ikke opplevd det med noen av mine tantebarn som jeg kan huske. Så var litt uvandt at hun her gjorde det så ofte:)

Gutten vår og kvepper veldig. Mest av litt skarpe, høye lyder, og helst når han sover ja... Kvepper såpass at armene fyker i været, men om han sover tungt, sovner han med en gang igjen :)

Må bare spørre, hva er kveppe?:P

☆★hilsen meg★☆

Å skvette;) eller å kvekke som vi sier her;) mini her og kvekker noe veldig før hun finner den dype søvnen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Aahhh..hehe skvette var litt mer kjent for meg ja:P

Ikke så mye av det her lenger.. bortsett fra når mellomste (14 mnd) går stille bort til han å roper "DEEEEEEER" eller "HEEEIIIIII" :P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp