Kven var fyrst klar for å prøve, du eller partneren?

M

Moderator Marte

Guest
Eller kanskje dokker er såpass synkroniserte at dokker var klare samstundes? :p
 
Jeg var mest klar, men tok ikke mer enn en samtale så var han og klar.
 
Mannen var klar først, men vi var ganske synkroniserte egentlig. Han ønsket gjerne å gifte seg først så når bryllupet var over var han superklar :hilarious:
 
Vel, mannen min var klar på at han ønsket seg barn en dag allerede da vi ble sammen, det tok meg 4-5 år å komme til det punktet. Derfra gikk det veldig raskt og uten noe særlig diskusjoner. Den lille i magen nå (nummer tre) ble imidlertid til litt raskere enn vi hadde trodd, så da hadde mannen min et par dager med småpanikk, tror jeg.
 
Han har villet prøve lenge og jeg var helt ferdig. Så ville skjebnen te til at vi skulle få en liten julejente. Har enda ikke helt forent meg med tanken da jeg hadde svært tungtveiende grunner til ikke å bli gravid igjen.
 
Helt klart jeg som var først klar, tok noen år før mannen var det. Men nå er han heldigvis skikkelig klar :joyful:
 
Vi var klare begge to..Så gleden var overveldende når det ble full klaff på første forsøk :Heartred
 
Jeg har vært klar leenge, helt til studiene var over for 3 år siden og jeg endelig skulle ha lønn og fri i helgene, tid til å bare tenke på meg selv. Så ble han klar for litt over 2 år siden. For ett år siden var jeg også klar for å begynne å prøve, og nå er det bare 3 mnd igjen til termin. :) Det kjennes godt å ha tenkt på meg selv først en periode så jeg ikke bitrer over alt den lille kommer til å kreve at jeg prioriterer ham, og at jeg ikke har fått tenke på meg selv :D
 
Back
Topp