Kven skal vere med på fødselen?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Anbefales med fotograf [emoji847] hadde det med min første, fantastisk nå i ettertid å se på [emoji173]️

Har veldig lyst. Har ei perifer venninne som er flink og hun er supergira på å bli med. Men jeg må først se om det blir keisersnitt eller ikke [emoji4]
 
Blir kun mannen (om han rekker å komme inn før fødselen er ferdig - har 2 styrtfødsler fra før så kan gå gsmake kjapt denne gangen også). Mannen må få barnevakten til guttene på plass først før han kan komme så jeg har fått beskjed fra både jordmor og overlege på sykehuset om bare å ringe til ambulanse når til starter.
Har en venninne som bor på Østlandet så om hun skulle være hjemme på ferie så har jeg kanskje lyst til å spørre om hun også vil være med men ikke bestemt meg ennå. Det er relativt usikkert ennå hvor hun feirer jul i år så får se
 
Mannen:Heartred. Hadde vært supert med fotograf, men kjenner ingen som driver med fødsel fotografering.
 
Kun mannen :) hadde veldig lyst å ha med en fødselsfotograf, men etter flytting og en bil som måtte byttes ut strekker ikke budsjettet til :bored:
 
Mannen bare tror jeg :) Men hadde vært koselig å ha med mamma, men er usikker på om vi skal det!
 
Kun pappaen. Den eneste andre jeg kunne hatt med, er min egen pappa, men det blir ikke aktuelt.
 
Hvis mannen er hjemme blir det kun meg og han, men hvis han er på jobb skal storesøstra mi være med :Heartred
 
Samboer min :) Men hadde med svigermor på første fødsel.
 
Kun mannen. Både kusiner og venninner har sagt de ønsker å være med, men det skjer ikke. De får vente tålmodig.. :woot:
 
Bare min kjære. Kunne også tenke meg en venninne som gir beskjed om noe skal gå galt (min store engstelse er at OM noe går galt så blir vi ikke tatt på alvor også dør babyen eller jeg blir skadet for livet).
Jeg ser jordmor for fødselsangst :p Ikke fordi jeg er redd for å føde, men redsel for at OM det skjer noe så blir vi bare ingorert. Og samboer vil sikkert være så opptatt av meg at da er det greit å ha med et rivjern som gir beskjed O:)
 
Back
Topp