Kven skal du ha med på fødselen?

M

Moderator Marte

Guest
Kven skal bli med deg på fødestua når det store skjer? Partneren din? Svigermor? Systeren din? Mamma?
Eller kanskje du skal føde "åleine"?
 
Mannen min :love7
 
Mannen min og forhåpentligvis dattera vår, mamma, tantebarnet mitt og moren hennes :Heartblue
 
Mannen.
 
Mannen. Ingen andre som kan støtte meg slik jeg trenger og er nær nok til å skulle få være med på det.
 
Mannen min, håper jeg.

Eneste grunnen til at det skulle bli endring i den planen måtte være om den planlagte barnevakten (min mor) ikke kan. Da blir det enten alenefødsel, eller en mulighet for at ett eller begge barna våre må bli med. Yngste er knapt året gammel og kan sånn sett godt få være med, men for eldste på 6 år kan det kanskje bli litt traumatisk (eller fryktelig kjedelig).
 
Kun mannen min her også. Kunne ikke tenkt meg å ha med noen andre. Vet at mamma vil veeeeeeldig gjerne bli med, men den tanken orker jeg ikke engang. Helt uaktuelt for meg.
 
Mannen, ikke aktuelt å ha noen andre med. Alt for privat og noe vi to skal dele - da trenger jeg ikke mødre eller våre søsken som også skal ta plass der inne :hilarious:
 
Mannen og gynekologen min mest sannsynlig (planlagt KS).
 
Det er noe jeg bare ønsker å dele med mannen min :Heartred
 
Samboer. Men det kommer an på barnevakt for frøkna/når det endelig braker løst. For han skal være med på selve fødselen men det viktigste er å være tilstede for frøkna også. (Syns vi) søsteren min er JM student så kanskje hun blir med. Har en venninne som er barnepleier som er booka siden hun har jobbehelg når jeg har termin :hilarious:
 
Bare mannen min, det skal være vår felles opplevelse :Heartred Og jeg stoler veldig på at han kommer til å være en trygg person å ha med. Han kjenner meg på en måte som ingen andre gjør, og han er veldig oppmerksom på mine følelser :love7

Andre får heller komme på besøk senere.
 
Back
Topp