Kven klipte navlestrengen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Var det avtalt på forhånd kven som skulle klippe den? :-)

Pappaen klipte :) Snakket om det på forhånd ja, men det var noe han gjerne ville gjøre.

Pappaen:) Hadde prata litt om det på forhånd og da han ble spurt sa han ja:) Han slet litt med å klippe den for saksa var så slakk stakkar så tror han ble litt redd men det gikk seg nå til:p

Pappaen skulle egentlig gjøre det, men når han ble spurt sa han plutselig nei. Så da ble det jeg som klipte :p

Pappa'n klippa denne gangen.
Han hadde egentlig bestemt seg på forhånd at han ikke skulle gjøre det denne gangen heller (jordmora klippa eldstemann sin), men da de spurte han denne gangen sa han overraskende nok ja. Ble overraska både jeg og mannen :p

Mammaen min klipte. Verken jeg eller pappaen ønsket, så da fikk hun tilbudet :) hun ble veldig glad over at hun fikk lov :)

Pappaen den her gangen :)
Forrige gang var det keisersnitt så da klippet legen.

Pappaen klippet :) han ville egentlig ikke, og tenkte å la jordmor klippe, men de overtalte han. Tror han er glad for at han klippet.

Avtalen var vel jordmor eller noen andre inne på rommet men mannen overrasket når vi sto det for da fikk han plutselig lyst så han klipte navlestrengen :-)

Dessverre jordmor. Lille måtte tas med i all hast da hun hadde litt pusteproblemer i starten. Alt gikk fint og det er det viktigste :) men håper pappaen får klippe neste.

Back
Topp