Belinea
Betatt av forumet
Jeg blir sprøøø!
Mini har gått fra å være en drøm, til å å skrike og være helt utilpass store deler av kvelden..
en del av plagene hennes er nok vondt i magen, for hun er kjempefornøyd til jeg legger henne ned i sengen, da våkner hun av at hun må fise og bæsje og er tydelig preget sv luft i magen..
Beklager langt og rotete innlegg, men nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre..
Mini har gått fra å være en drøm, til å å skrike og være helt utilpass store deler av kvelden..
- Hun har masse luft i magen og fiser og bæsjer utrolig masse..
- hun gulper masse
- Hun vil ligge med puppen konstant, men hun blir og tidvis urolig av det, og vræler og kobler seg av
- Hun vil ikke rapes midt i spisingen, da blir hun hysterisk og vil bare tilbake på puppen
- Hun blir fort overtrøtt og nekter å sove, sovner litt men våkner og begynner å hyle
- Sover veldig godt om nettene og frem til 15 ca, da er hun fantastisk, fornøyd og blid
en del av plagene hennes er nok vondt i magen, for hun er kjempefornøyd til jeg legger henne ned i sengen, da våkner hun av at hun må fise og bæsje og er tydelig preget sv luft i magen..
Beklager langt og rotete innlegg, men nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre..
nå tok jeg henne opp på rommet i mørket før hun ble megafortvilet og nå sover hun søtt, så det gjor virkelig susen