Kveldsuro

Belinea

Betatt av forumet
Jeg blir sprøøø!
Mini har gått fra å være en drøm, til å å skrike og være helt utilpass store deler av kvelden..
  • Hun har masse luft i magen og fiser og bæsjer utrolig masse..
  • hun gulper masse
  • Hun vil ligge med puppen konstant, men hun blir og tidvis urolig av det, og vræler og kobler seg av
  • Hun vil ikke rapes midt i spisingen, da blir hun hysterisk og vil bare tilbake på puppen
  • Hun blir fort overtrøtt og nekter å sove, sovner litt men våkner og begynner å hyle
  • Sover veldig godt om nettene og frem til 15 ca, da er hun fantastisk, fornøyd og blid
Jeg aner ikke hva jeg gjør «galt» og blir gal av dette selv.. tror ikke det er snakk om kolikk, da det er «lett» å roe henne ned, men hun blir sint igjen like fort..
en del av plagene hennes er nok vondt i magen, for hun er kjempefornøyd til jeg legger henne ned i sengen, da våkner hun av at hun må fise og bæsje og er tydelig preget sv luft i magen..
Beklager langt og rotete innlegg, men nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre..

Vi hadde et par uker med mye luft i magen og uro.
For oss funket det å ha lille i senga noen dager, da ble han roligere og kavet ikke like mye som i senga si. Ellers masser jeg magen til lille morgen og kveld med litt babyolje, så blir det litt lettere å få ut luft.

Sniker fra desember, er tredjegangs fødende og har hatt noen erfaringer med uro :)

Ofte er denne uroen pga overstimulering/overtrøtthet. Forsøk å gå på soverommet med lyset av og lyd av å få babyen til å sove FØR denne uroen kommer. Det har vert løsningen med mine 2 vertfall :) om det så betyr i seng 16.30 så er det sånn det er en kort periode. Ting blir bedre når de er eldre og tåler litt mer stimuli.
La babyen ligge naken en del på dagtid for å kunne sprell med beina, og ligge naken på magen. Da er det enklere for de å få ut det som kan plage i magen, sykle med beina og ta dei inn og ut med et lite trykk mot magen. Håper noen av tipsene mine kan hjelpe :)

Tusen takk for råd:Heartred nå tok jeg henne opp på rommet i mørket før hun ble megafortvilet og nå sover hun søtt, så det gjor virkelig susen:woot:

Back
Topp