Kveldstrøtt!!

Maispire19

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg er så ekstremt kveldstrøtt om dagen, er 10+1. Passer dårlig med min jobb som er turnus:laughing002 sovner omtrent samtidig med 2åringen om kveldene, før kl har bikket 20:00:laughing025

Går dette over litt ut i 2.trimester tro? Hjelper ikke stort om jeg sover heller, like trøtt er jeg:laughing002

Jeg er nå i uke 13 og sov i dag to timer etter endt jobb hehe.. og kommer sikkert til å kvelde om ett par timer i kveld.. Men jeg er veldig ofte våken om natta. Oppe og tisser mye enda. Så får veldig lite sammenhengende søvn for øyeblikket.

Jeg legger meg ca klokka 8. Men skal ikke skryte på meg ar jeg sover så godt, er oppe å tisser 4 ganger om natten.

Her sovner jeg ikke før klokken 1-2 på natten [emoji58] Men da sover jeg til 9-10tiden da, og jeg sover ikke på dagtid. Blir ekstra kvalm hvis jeg sover på dagtid, og er dessuten ikke så trøtt som jeg var i starten av svangerskapet. Skjønner at det kan være tungt når man går turnus. Jeg jobber også turnus og slet med trøtthet på kvelden før jeg ble sykmeldt. Jobbet til 22 på kveldene [emoji12]

Er helt i svime etter kl. 20 jeg å, satser på at det er over om noen uker [emoji5]

Back
Topp