Kveldstrøtt

KH84

Elsker forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Fler som fortsatt er utrolig kveldstrøtt? Kan legge meg før 21 om jeg har mulighet.. zzz

Enig, nå har jeg alltid vært tidlig i seng, men er enda verre nå. Vanskelig å holde seg våken om kveldene

Sovner ofte på sofaen på fanget til samboeren om kvelden ja [emoji6]

For noen dager siden satt jeg i sofaen med strikkinga i fanget og sov klokken ni.
Før kunne jeg sitte våken til langt på natt. Nå går jeg å legger meg helst før ni

Jeg blir kjempe trøtt på ettermiddagen og slukner lett om jeg setter meg ned, like trøtt når kvelden kommer og vanskelig å holde seg våken [emoji13] men det er ikke lenger vanskelig å stå opp og jeg er ikke lenger trøtt på dagtid, kjempe deilig!

Ja!
Jeg er trøtt og sliten døgnet rundt jeg :P Legger meg stort sett kl.20.30. Men det har også litt med å gjøre at 1,5-åringen stort sett våkner kl.05 :P

Det blir slitsomme dager, men får det jo til å gå rundt på et vis :)

:) yepp!!! Alltid vært kveldstrøtt, så pluss på en graviditet i tillegg så kan jeg sove i 12 timer :p

Jeg er det. Sovner ofte når jeg legger 4 åringen kl 19 [emoji28]

Konstant trøtt og får aldri sovet nok :P
Kunne lagt med med 1,5åringen, men jeg våkner jo x antall ganger om natta for å tisse eller bare fordi det er full fest i magen :blob6

Jeg er syyyyyykt trøtt om kvelden. Kan gjerne sove 10 timer.

Jeg føler det har kommet veldig tilbake igjen nå:hilarious: la meg 21:30 i går og klarte da ikke holde øya åpne lenger. Resulterer jo i at jeg våkner i 6-7tida og må tisse. I dag orka jeg ikke legge meg igjen heller så prøver se tv og strikke litt:p

Jeg har alltid vært en nattrangler, men nå er jeg skutt ca klokken 21. Prøver å holde meg oppe til 22, men ikke alltid jeg vinner den kampen. Våkner til gjengjeld litt for tidlig [emoji28]

Ja. Kommer dog litt an på hvor lenge jeg får sove på kvisten. Står jeg opp med barna kl 07:30 og ikke legger meg igjen etterpå (fortiden sykemeldt), er jeg skutt i 18-tiden. Sover jeg derimot et par timer til etter at de har gått på skolen, så er det ikke like ille før langt senere på kvelden. Ofte må det en liten powernap på sofaen til sånn i 16/17 tiden, da holder jeg til 23-midnatt.

Å være trøtt er et av de mest fremtredende symptomene jeg har som gravid og det gir seg ikke før svangerskapet er over.

Godt det er flere enn meg [emoji6] synes litt synd på han som stadig vekk blir "alene" når jeg sovner.. [emoji23]

Ja, er heldigvis bare for en begrenset periode[emoji6] jeg har egentlig hatt det ganske greit etter uke 12 men nå er det tilbake igjen

Back
Topp