Kveldstrøtt og rar (u)vane

Lillemor21

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Augustmødrene 2014
Er det bare meg eller er dere skikkelig kveldstrøtte? Må legge meg i sengen i ni tiden.. Også er det akkurat som jeg får noia av å ha klær på meg, så MÅ jeg i senga å legge meg.. Er liksom som at det er et av mine cravings haha :')

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har stort sett sovnet rundt 19.00. Nå er jeg grader sykemeldt og jobber kortere dager. Det gjør at jeg holder meg våken helt til 22.00.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var sånn fra helt i begynnelsen av svangerskapet.. har blitt mye bedre.. men kan sovne godt på sofaen selvom jeg har sovet godt om natten og ikke stått opp noe særlig tidlig.. :/

Jeg er også veldig trøtt om kvelden, og i tillegg blir kvalmen verre når jeg er sliten, så jeg legger meg helst i nitiden jeg også.

Trøtt stortsett hele døgnet jeg.... Men har et par timer på kvelden der jeg har masse overskudd:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg legger meg rundt halv ti hver kveld.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg og er veldig trøtt. Legger meg mellom 21 og 22. Men sovner av og til på sofaen kl 19... Og går rundt og gjesper hele dagen... Men vR faktisk enda verre før uke 14... Forrige sv.skap og var jeg veldig trøtt... Varte helt til ammingen var over :p

Back
Topp