Kveldstråden

.::Tiiine::.

Forumet er livet
God kveld i stuen ;)

Da var dagens trenings økt gjort, tatt sol å venter på paien i ovnen mmm;D

Her krysser vi fingrene nok en gang for at deet ikke blir me spying for i dag. [:'(][:'(] Stakkar lille gutt er helt utslitt. Ingen energi i kroppen stakkar.
SÅ nå slapper vi av forran tv og snart klar for senga. Skulle hatt noe kvelds men får se hva jeg orker her.

ORIGINAL: Lene1986

Her krysser vi fingrene nok en gang for at deet ikke blir me spying for i dag. [:'(][:'(] Stakkar lille gutt er helt utslitt. Ingen energi i kroppen stakkar.
SÅ nå slapper vi av forran tv og snart klar for senga. Skulle hatt noe kvelds men får se hva jeg orker her.

Uff da ikke morro med syke barn nei,grusomt å se dem syke [&o] God bedring [:)]

Har prøvd å få ryddet litt oppi alt flyttelasset.. Men det er jaggu ikke lett! Og nå kom nettopp husverten ned å sa at de skulle ha en visning her imorgen og felles visning på lørdag.. [>:][:'(][:'(] Oppi alt dette rote som er her nå [8|] Jeg rydder ikke for å si det sånn [8D][:'(] Og hva er vitsen med å ha visning nå når jeg har leiligheten til 1 mai, jeg betaler ikke for april om jeg MÅ være ute til 1.april..

ORIGINAL: Gullklomp

Har prøvd å få ryddet litt oppi alt flyttelasset.. Men det er jaggu ikke lett! Og nå kom nettopp husverten ned å sa at de skulle ha en visning her imorgen og felles visning på lørdag.. [>:][:'(][:'(] Oppi alt dette rote som er her nå [8|] Jeg rydder ikke for å si det sånn [8D][:'(] Og hva er vitsen med å ha visning nå når jeg har leiligheten til 1 mai, jeg betaler ikke for april om jeg MÅ være ute til 1.april..

Kalles utålmodige sjeler dessverre, kjedelig for dere da [&o]

Har en knall kveld[:D]
Helt ungefri, bretter klær mens jeg ser tv, litt rødvin i glasset, ferdigvaska leilighet-så ryddig er det lenge siden det har vært[8D]
Vært på besøk og fått middag, hamstra middagsglass til Mikael (oj, der hørtes jeg gnien ut..menneh..nærbutikken skal visst ha ut noe av sortimentet, så det var 5 kroner for et glass, så raska med meg en god del jeg...Har ikke verdens beste råd, så tar med meg de tilbudene som er).
Koser meg iallfall kvekk i hjel her!

Back
Topp