Kveldstråden!

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis dere! [:)]

Guuuud, jeg er sliten! Våkna 5.16 (!!!!!!), dritstressa i kroppen. Opp 6.15, fikse seg selv og unger, og dra til Værnes. Flyet gikk 9.30, og det gikk fint! [:)] Ungene oppføra seg rimelig greit, med unntak av 2 trasseklikkemongoanfall av Tobias. Begge to meget offentlig, det siste inne i flyet før landing - ergo masse bråk for de andre passasjerene. Men jeg klarte å holde hodet kaldt, hehe.
Kom oss inn til Oslo S der ungene fikk pølse, før vi gikk oppover Karl Johan på jakt etter hotellet vårt. Tobias sovna faktisk i vogna på dette tidspunktet, deilig! Fant hotellet og fikk satt fra meg kofferten, før vi gikk opp til Slottet. Storbegeistra unger!!! [:D][:D]
Så gikk vi ned Karl Johan igjen, før vi endte opp på Byporten og Oslo City. Ungene kjøpte seg masse leker, bla bilder fra Cars, gravid barbiedukke, de der hamstergreiene som er så poppis også har jeg glemt resten. Mora titta på ei knallkul bukse på b Young, men den kosta 700 kr, og det synes jeg kanskje ikke den var verd.. får se i morgen om jeg har glemt den eller ikke! [8D]
Middagen inntok vi på McDonalds, hurra for sunnhet! [8D] Skulle kjøpe bleier til Tobias på nærsjappa her, men det hadde de faktisk ikke. Så det MÅ vi gjøre i morgen.
Jeg har sinnsykt dritvondt i skuldre og rygg etter dagen, så blir godt når ungene legger seg, kjenner jeg. Bare bading og kveldsmat igjen nå...

Vi treffer han ikke i dag, han flytter fra hotell på Sandvika til leilighet på Lørenskog i dag nemlig. Men i morgen ettermiddag/kveld kommer han inn til byen en tur for å hilse på oss [:)]

Takk for det, vi skal nok kose oss i morgen! [:D] Hadde vært moro å treffe dere også, men det får bli en annen gang [:)]

Back
Topp