Kveldstråden!

Skrållan

Forumet er livet
God kveld damer! [:)]

Hva skal dere gjøre i kveld da? Og hva har dere gjort i dag?

Jeg har hatt mageproblematikk i dag, så jeg har sittet på dass! Så da vet dere det! [8D] I 12-tiden kunne jeg flytte meg til sofaen, så da gikk jeg og dyna dit, småsov litt og hutra meg gjennom fryserier. Så etter en stund ble jeg fjong igjen, så da pakka jeg inn alle julegavene og sorterte dem etter hvor de skal leveres. Pappan min var en engel (som vanlig!) og henta småskattene mine i bhg for meg, så de kom hjem til middag på bordet i dag - deres favorittrett: Risengrynsgrøt! [:D] Tror ungene ble litt ekstra glade i meg da, hehe.
Jeg droppa treninga i dag pga magen, huff og huff... Men i kveld skal jeg og sambo dele en liten flaske med Cola (godt for magen det!) mens vi ser på 71 grader nord. Nærmer seg seier for Gøril nå! [8D]
Jeg så forresten ferdig sesong 7 av One tree hill i dag, og FY FLATE!! Sambo MÅ laste ned sesong 8 til meg, snakk om fengslende avsluting!

Noen har nok stappet alt for mye penger på meg, jeg babler jo i vei som bare det, men sånn går det når jeg holder meg borte fra bv hele dagen og får innmari abstinens!

Så koselig dag dere har hatt Mamma Til Andrea, artig med bilder også [:)]

Jeg likte pynten din! [:D]

God kveld :)
Har vell egentlig ikke gjort så mye, merker det er litt kjedelig å gå hjemme, selv om jeg absolutt ikke er "i form" til å gå tilbake på jobb heller.
Har fått rydda og vasket litt da, men føler jeg bruker altfor mye tid på dataen også.. gror liksom fast der..

Kosa meg med ungene i ettermiddag, badet dem å kosa oss.
Tenkte faktisk jeg skulle gå meg en tur ikveld,trenger å røre litt på meg etter å sitt så mye inne.. men nå laver det ned gitt så da tror jeg at jeg tar meg et varmt bad istedet.[8D]

Ellers bruker jeg mye av tiden på å lese flyskrekk bøker og surfe om fly på nettet, det nærmer seg nå og jeg kjenner det i flynervene[:o]

Yo!
I dag var jeg på trening kl.08.30, så rett opp til mormor og bakte brød[:)]
Dro derifra å hentet snuppa i barnehagen, sovnet litt på sofaen mens hun så tv (dagens super mamma) også laget jeg middag til gubben kom hjem[:D]

Nå slapper jeg av mens gubben er på trening, så blir det litt rydding og julekortscrapping på oss i kveld[;)]

Ha en fortsatt fin kveld damer (og god bedring til Skrållan)[:)]

Takk for det Destiny, begynner å bli bra av den første sykdommen min (forkjølelsa med feber), så nå er det bare magan igjen. Kjenner det murrer litt innimellom, men holder på alt av mat og drikke. Satser på at jeg er fin i farta igjen i morgen - har ikke tid til å være dårlig noe lengre i allefall [8D]

god kveld...
jeg er sengeliggende på 4 dagen[:(][:'(]Er nok et lite tilbakefall,¨å æsj det her er bare så dritt..har pc'en i senga litt nå så jeg får lese litt så jeg blir trøtt,men vi får se da....det var min spennende dag\kveld.

ORIGINAL: sandra 22

god kveld...
jeg er sengeliggende på 4 dagen[:(][:'(]Er nok et lite tilbakefall,¨å æsj det her er bare så dritt..har pc'en i senga litt nå så jeg får lese litt så jeg blir trøtt,men vi får se da....det var min spennende dag\kveld.

Æsjameg, håper du blir i mye bedre form snart!

Back
Topp