Kveldstid =

Kimura

Betatt av forumet
Mailykke <3
Slakt på sofaen. Bahh. Men jeg måååå sette på en klesvask. *gi meg en hushjelp*

Åh d høres sååå kjent ut!! Orker ingenting...blah....men så kom d en sterk lyst på boller så da måtte j bare stå opp å bake.. m tilbake på sofa'n nå...

Først jobb, middag, babysvømming, tur med nabokonene nå kvelds og sofatjeneste ;-) digg med litt aktiviteter av og til! Blir mye tv og sofa på kveldene :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har en ganske hektisk hverdag. Hockey mandag og onsdag, og fotball tirsdag og torsdag. Stort sett hjemme sånn 19ish. Sofaen frister så til de grader da, men kan skjelden inntas før i 21-tida. Men i dag ble presset for stort! Klesvask på, sofa inntatt. Venter på sesongpremiere av "the walking dead".

Gaaaahhhh sliter m hodepine, er svimmel, konstant kvalm og helt i ørska. Jobber som instruktør i tillegg til full jobb, men både i går og i kveld måtte jeg kaste inn håndklæet... Urk!

Flytta inn på sofaen omtrent...

Sent from my iPhone using BV Forum

Sikkert lurt å ta pause fra ekstrajobber. Jeg er helt kake etter vanlig full jobb!

Er du ikke bedre enda? (Blander ikke nå, det er du som er innlagt med kvalme?)

Vet alt om å ligge på trist sykehusrom. Lå 5 uker da jeg skulle ha førstemann. Fikk rier i uke 29, men de klarte å stoppe det. Men det ble lange dager på sykehuset.... Håper du slipper å ligge der så lenge!

Føler med deg ja. Alt er slitsomt. Orker ingen ting føre jeg faller om på sofaen !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

kveldstid=kvalme og oppkast! :/

Back
Topp