kveldsskravle

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Her er det travle uker som fyker forbi, med fullt av jobbing og en mann som er mye borte. Pleier å være slik på denne tiden av året =)
I kveld har jeg flatet ut på sofaen, er så utrolig sliten. Da var det ganske deilig at T sovnet før 19.30!
Nå venter jeg egentlig bare på Frustrerte fruer - flere som skal se det i kveld?

Heisann!

Her har jeg også slengt meg på sofaen.
Som du sier, det går i ett om dagen! [:)]

Gubben er ute og spiller biljard, og jeg nyter alenetid, etter at Hedda omsider sovnet. Morsomt å høre på at hun ligger og synger i senga si, i sikkert en time før hun sovner. [;)]

Jeg har allerede sett halve sesongen av frustrerte fruer jeg, men du har maaasse å glede deg til, Fru H! [:)][:)]

Til helga får vi besøk av et vennepar fra Oslo, gleeeeder meg! [:)][:)]

Ååå, så spennende med fruene! =)

Til helgen skal jeg ha fri etter å ha jobbet 2 lørdager på rad pluss nesten fulle ukedager i tillegg.
Har planer om å få unnagjort mye i huset og være masse med gutta mine! Og ei venninne har invitert meg på bursdagsfeiring med middag ute! Det blir kjempekoselig, har sett hun altfor lite i det siste.
Rekker liksom ikke å være så mye sosial når dagene og ukene går så sinnsykt fort..

Huff, nei det skal godt gjøres å få tid til alt, når man jobber mye.
Har alltid jobbet mye kveld og helg selv, og det er ikke bare bare.

Men nå har jeg det så fantastisk deilig. Slutter senest 16 (og 14 annenhver dag), og har fri alle helger....blir ikke rik av det, men nyter å kunne ha det sånn i en periode! [:)] Uff, dette hørtes skrytete ut...[8|]

Jammen meg mye mer husarbeid med 3 etasjer, kontra en liten leilighet, så alltid nok å gjøre! [;)]

Hva er det du jobber med nå egentlig? *Husker ikke i farta*

Jeg er ringevikar to steder; en barnehage og en Reflex-butikk.
Det går litt opp og ned hvor mye behov det er begge steder, men nå er det sykemeldinger begge steder og førstemann til mølla som får meg [8D]
Har jobbet to fulle uker i butikken nå, trives kjempegodt det! Men neste uke og litt utover vet jeg hvertfall at det blir litt mer i barnehagen, og det er jo mye bedre praksis for meg [:)]
Høres deilig ut å jobbe slik da!
Sånn sett har jeg det jo greit nå, jeg kan jo velge å si nei til jobbing og dermed ha fri, men jeg trenger alle timene jeg kan få og takker ja til det meste [:D]
Jeg gleder meg veldig til å få fast jobb! Og betalt for de årene jeg har brukt på skolebenken [:)]

Oki! Hørtes jo kjekt ut! [:)] Ja, må jo være fint å kunne bruke litt av den utdannelsen du faktisk har.
Krysser fingrene for at du finnet deg fast jobb snart! [:)]

Jeg har sannsynligvis bestemt meg for å søke på skole til høsten, sykepleie deltid. Skummelt. Er ikke akkurat super-motivert, men føler det er på tide å gjøre noe "ordentlig". Skal jeg klare å nå drømmen om jordmor-yrket, må jeg sette i gang! [8D][;)][:)]

Hva jobber du med nå du?
Spennende med skole da, du kommer nok fort i gang og blir vant med å studere [:)]

Nå jobber jeg i et lite bakeriutsalg, veldig koselig.
Det er en attføringsbedrift, så vi har 13 arbeidstakere hos oss på bakeriet, som av ulike grunner har vanskeligheter i arbeidslivet.

Veldig morro å jobbe med psykisk utviklingshemmede, det er en utrolig god energi og positiv stemning på jobben! [:)][:)]

Dessverre er det bare et vikariat, på ca. 1,5 år.

Får håper jeg kommer inn på skolen da, aner ikke hva slags poengsum som skal til, men har kommet inn en gang tidligere da! [:)]

Det hørtes ut som en koselig jobb! =))

Back
Topp