Kveldsmat

Marit 83

Elsker forumet
Jeg KLARER IKKE å få i meg kveldsmat for tiden...er skikkelig dritt!! Vet jo at jeg burde tvinge
i meg NOE, men er ikke sulten og jeg blir nesten kvalm bare ved tanken på å MÅTTE
spise ett eller annet selv om jeg ikke har lysst på noenting... [:'(] 
Kjenner jo om morgenen at jeg er skrubbsulten da, så burde jo spise litt, men er såååå
pyton å ha det slik...er så lei av ALT som har med brødmat å gjøre, ingen pålegg er gode og
er så lei av brødskive... [&o] Shait!!
Kansje jeg bare skal drikke en sånn "YT" mellom-måltid-drikke...?! Det er jeg helt hekta på
for tiden...må være bedre enn ingenting... [&:]

Flere som "sliter" litt med mat til kvelds sånn eller...?

ORIGINAL: *Mina min*

Her er kvelds faktisk det beste måltidet.[:D] Men man må vel ikke spise kvelds eller[8|]
Hva er det YT greiene da?

Åh heldiggris...føler liksom at jeg "må" spise frokost, lunch, middag og
kveldsmat...men man måååå vel ikke da...er liksom bare innkjørt i den rutinen at jeg må ha
mat før jeg legger meg... [8|]
"YT" er ett nytt produkt Tine er kommet med, mersom en slags drikkeyoughurt,
bare at det er litt korngreier i den slik at det blir "litt mat" i det liksom... [:)]
Tror det blir det til kvelds jeg altså... [8|]

ORIGINAL: Marit 83

Her er kvelds faktisk det beste måltidet.[:D] Men man må vel ikke spise kvelds eller[8|]
Hva er det YT greiene da?

Åh heldiggris...føler liksom at jeg "må" spise frokost, lunch, middag og
kveldsmat...men man måååå vel ikke da...er liksom bare innkjørt i den rutinen at jeg må ha
mat før jeg legger meg... [8|]
"YT" er ett nytt produkt Tine er kommet med, mersom en slags drikkeyoughurt,
bare at det er litt korngreier i den slik at det blir "litt mat" i det liksom... [:)]
Tror det blir det til kvelds jeg altså... [8|]

Høres god ut den da[:D]

Til vanlig spiser jeg sjelden kvelds,, noe jeg driver med nå i graviditeten hehe[8D] Begynte med det tidlig, for da var jeg jo det matvraket[8D] Da var alle måltid høydepunkt hehe[:D]

Åja, hehe [8D][:)]
NYTER en YT nå da, før jeg skal finne senga mi...

uff.. ikke noe gøy![&:] Her spiser jeg mest på dagen.. Aldri vært noe frukost menneske.. heller ikke kveldsmat er jeg så flink til å få i meg..[8|] Men spiser god middag..(selv om jeg er lei all middagsmat!!)...og litt boller +masse frukt på dagen/kvelden.. Knekkebrød er godt! Det er det eneste jeg får i meg på kvelden også..

Hehe, jeg UNNGÅR å spise kvelds jeg.. Har liksom det innebygd i meg at når man må passe vekta si så er det fy-fy å spise mat på kvelden. Men ja, kjenner også det der med å være matlei!

Har fått dilla på agurk, tomat og majones så må ha kveldsmat

Back
Topp