Kveldsmat!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Spiser dere kveldsmat?
Vi har middag i 16-17-tiden så jeg MÅ ha noe mat på kvelden.
I kveld ble det salatrester fra middagen med kokt egg i :D

Jeg blir alltid sulten på kvelden og spiser som oftest brødskive, men nå holder jeg på å steiker opp hjemmelagde lunsjkaker, så da bli det nok det til kvelds. ;)

Jeg blir alltid sulten på kvelden og spiser som oftest brødskive, men nå holder jeg på å steiker opp hjemmelagde lunsjkaker, så da bli det nok det til kvelds. ;)
OH!
HVa har du i?

Spiser kvelds ja, blir som regel en skive eller to. I kveld ble det kokt egg og kaviar på:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Må spise no på kvelden ja.. Pleier å bære knekkebrød, men idag har vi faktisk hatt frossenpizza :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

OH!
HVa har du i?

Brukte ei oppskrift jeg fant på nettet;
- 400 g mager kjøttdeig av svin
- 1 egg
- 1-2 ss potetmel
- salt og pepper (hadde oppi litt grillkrydder også)
- 1-2 dl melk
- 1-2 dl frossen amerikansk grønnsaksblanding
- litt bakepulver
- smør til steking

Jeg dobla oppskrifta, brukte foodprosessorn, heiv alt oppi, og lot det det stå ei stund. Stekte dem på middels varme på to stekeplater, og fikk 16 store kaker av det. Kjapt og kjempegodt! Anbefales!! :)

Brukte ei oppskrift jeg fant på nettet;
- 400 g mager kjøttdeig av svin
- 1 egg
- 1-2 ss potetmel
- salt og pepper (hadde oppi litt grillkrydder også)
- 1-2 dl melk
- 1-2 dl frossen amerikansk grønnsaksblanding
- litt bakepulver
- smør til steking

Jeg dobla oppskrifta, brukte foodprosessorn, heiv alt oppi, og lot det det stå ei stund. Stekte dem på middels varme på to stekeplater, og fikk 16 store kaker av det. Kjapt og kjempegodt! Anbefales!! :)

Takk for oppskrift =)
Hørtes godt ut!

Jeg er dårlig på å spise kveldsmat, blir heller noe usunt som regel. I går kom mannen min hjem med en pose Nidar "hjemmelaget fudge" til meg... gikk ned på høykant!

Jeg er dårlig på å spise kveldsmat, blir heller noe usunt som regel. I går kom mannen min hjem med en pose Nidar "hjemmelaget fudge" til meg... gikk ned på høykant!

oooh, om jeg spiser slikt på kvelden blir jeg uvel.
Men det hender jo jeg gjør det likevel :p

jepp! Her blir det som regel brødskiver eller knekkebrød og te til! I helgene blir det ofte middag til kvelds ;)

Spiser noen knekkebrød på kvelden som regel. Vi spiser middag rundt 5, halv 6 m barna:)

Back
Topp