Kveldsmat og leggetid

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hei og god kveld alle sammen!

Når spiser dere kveldsmat sånn ca? Å når tar dere kveld? Har der et klokkeslett dere prøver å følge eller varierer det fra dag til dag?

Kveldsmat er varierende. Jeg er akkurat spist kveldsmat nå, og i går spiste jeg ikke etter 17..
Jeg er alltid treg i seng, men varier mellom halv elleve og ett..
Jeg er og blir kaos :rolleyes:

Eg har diabetes type 1,og et kveldsmat etter 21.00, dette er fordi det ikkje skal gå for lang tid til neste måltid. Eg legg meg stort sett alltid før 23.00 på kvardagen. Eg har ei snuppe på 2 som me samsøv med, og som er oppe grytidlig!!

Når spiser dere kveldsmat sånn ca? Å når tar dere kveld? Har der et klokkeslett dere prøver å følge eller varierer det fra dag til dag?
Vi spiser middag ganske seint, så sjeldent det blir kveldsmat egentlig [emoji14]
Prøver å legge meg så jeg får 7timer søvn, følger vaktene mine med tanke på når jeg legger meg.
Men i det siste har jeg jo gjerne sovnet tidligere [emoji23]

Vi legger oss senest 22 de dagene jeg har fri eller er hjemme tidlig, og så 22:30 de dagene jeg jobber sent. Jeg sovner ikke før rett før tolv. Spiser ikke kveldsmat, men blir av og til sen middag i 20-tiden. Spiser frukt, gulrøtter og sånt litt sporadisk etter middag, så det blir kanskje litt kveldsmat?

Jeg pleier ikke å spise kvelds jeg. Når jeg et kvalm som nå så blir det vel småspising innimellom for å forsøke å lindre kvalmen, men vanligvis så spiser jeg ikke etter middag i 16/17 tiden. Leggetid normalt mellom 23-24.

Fredag og lørdag pleier vi å spise middag sent etter ungene er lagt.

Spiser kveldsmat en gang mellom 21-23.. kan gå p småspise litt utover kvelden også. I ukedagene legger vi oss mellom 24-00.30 og i helger og fridager varierer det

Jeg har ikke for vane å spise kveldsmat. Men nå under graviditeten har det en gang iblant blitt brødskiver i 20-tida. Ellers veldig mye forskjellig frukt.

anbefaler alle med barn opp til 2års alder å følge lillemini og bli lilleminimedlem. Mange dine artikler og råd om søvnforbedrende rutiner, søvnassosiasjoner, leggetid, tifølge tegn på at baby er trøtt lære baby å sovne alene. Alt på en skånsom babyvennlig måte med babysteps :)
http://www.lillemini.com
Skånsomme soveråd, søvnforståelse, søvnassosiasjoner osv osv.

Back
Topp