Kveldsmat og ekstreme samlere

lenemor

Forumet er livet
Vel, det var ikke så lett å spise skiva si mens man så på dama med hele huset fullt av råtten mat [:'(]

Nei, det kan jeg egentlig forestille meg ikke var noe særlig[&:]

jeg skulle egentlig lage meg mat i en av pausene... vel, jeg sitter å moter meg opp til å gjøre det nå[:'(]

Nei, jeg vet[:'(] Helt forjævelig at folk kan bo slik

ISJ! [:'(]
Hørtes ikke veldig appetittelig ut nei...

ja, det er sånn sex vi har her i huset Trillemor 

(not )

Det programmet var bare [:'(]

Klarer ikke forstå at noen kan leve sånn, og etter min mening burde de ha fått advarsel ang. barna mye tidligere, og hun andre dama burde fått hjelp for lenge sden.

Men må si jeg fikk en "aha" opplevelse.... Vi vet jo faktisk ikke hvordan naboene rundt oss lever, ekkelt å kansje ha et slikt rottereir vegg-i-vegg[8|]

ORIGINAL: Trillemor82

jeg så ikke dette her.. men jeg leste overskriften som "ekstremt samleie"[8|][8D]

Knallbra Trillemor[:D]

Jeg satt også med skiva akkurat da. Men tenkte. Jaja. Rotet mitt er jo ingenting. Og jeg klarer å kaste ubrukelioge ting. Er bare litt treig til å sortere...

ORIGINAL: Snart2!!

Det programmet var bare [:'(]

Klarer ikke forstå at noen kan leve sånn, og etter min mening burde de ha fått advarsel ang. barna mye tidligere, og hun andre dama burde fått hjelp for lenge sden.

Men må si jeg fikk en "aha" opplevelse.... Vi vet jo faktisk ikke hvordan naboene rundt oss lever, ekkelt å kansje ha et slikt rottereir vegg-i-vegg[8|]

Det er bare det at man i norge har lov å ha det så rotete som man vil så lenge det ikke går ut over liv og helse - jeg har personlig vært inne i et hus hvor det lå råtten mat i gryter på komfyren, og hvor man tråkket over seige gulv bestrødd med papirer for å komme frem. Så lenge folk vil ha det slik har de lov

ORIGINAL: lenemor

ja, det er sånn sex vi har her i huset Trillemor 

(not )

her i huset har vi ikke sex[8D]

*kremt* dårlig med det her også 

Æsj ja.. jeg satt også å spiste akkurat da.. kvalmt altså..[:-]

Og her har vi sex, men det er kun for modningens skyld![:D] Stakkars mannen, som tror jeg har så veldig lyst da.. ja, ja.. han har ikke vondt av noe han ikke vet..[8D]

[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp