kveldskvalme??

Alillan

Glad i forumet
Har jo hørt så mye om denne morgenkvalmen, men den har jeg aldri sett noe til. sleit ikke med det forrige gang heller, men på kvelden derimot. Begynner klokka åtte-slår ikke feil, og er skikkelig ekkelt, sliter med å sove. Flere som er plaget av kvalme på kvelden, natta???eller er jeg veldig unormal??hehe

Jeg er mest kvalm på ettermiddag og kveld...like unormal jeg [;)]. Tror det har noe med tretthet å gjøre, jeg kaller det i alle fall for "etterjobbkvalme"

jeg kan få det på morgonen så går det bort få det noen timer senere osv så føler at jeg går rundt kvalm hele tiden.
sliter veldig med å sove på kvelden pga kvalme:(

Jeg har døgnkvalme jeg...

Sliter med å få sove på kvelden jeg også. Ligger i flere timer og vrir på meg- sovner endelig og våkner noen timer senere for å tisse, da er det hele rund-dansen på nytt igjen.

i detta sv.skapet e eg plaga me morrakvalme og kveldskvalme..
forrige sv.skap spydd eg fra eg åpna øyan om mårran og te eg la meg om natta.. va liksom ikke nåkka som heita morrakvalme, va liksom heile døgnet kvalme :P

jeg føler meg mest sliten om kvelden[8|] kvalm å jævlig om dagen, å trøtt å sliten om kvelden.. slitsomt[&:] men det skal vist gå over igjen sies det[;)]

jeg er dårlig hele tiden! men det hjelper å sove for meg.. men hender jeg våkner på natta å er skikkelig dårlig[:'(]

er ikke så mye kvalm, men kjenner helt klart mest om kvelden og natta. Hadde morgenkvalme med snuppa så kanskje det blir gutt denne gangen[8D]

Jeg har kveldskvalme noe inni granskauen starter ved syv/åtte tiden..
og da aner jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. orker ikke mat eller drikke
snakket med de på jobben skal prøve å få mindre kveldsvakter.

her er det også døgnkvalme,kommer i bølger her: litt kvalm hele tiden, så veldig kvalm og til slutt ekstremt kvalm......da står magen rett ut som en ballong og jeg er sprekkfull med gråtehormoner i tillegg...Lurer på hvordan det skal gå når jeg skal på jobb igjen på mandag.......

Her siger det mer og mer på utover dagen og kvelden er verst ja.. Har kjøpt seaband i dag, og er bedre ikveld enn tidligere :)

kanskje jeg skal prøve de armbåndene, verdt et forsøk ihvertfall:) godt at jeg ikke er aleine om den hersens kvalmen på kvelden da...vi får håpe at den snart slipper taket!

Er mest kvalm på morgenen og sent på kvelden [:'(]

Det kommer og går hele dagen, ikke noe særlig mønster, men etter jeg begynte med seaband har det blitt bedre, er kvitt toppene hvertfall[:)] Hjelper å legge meg ned for meg heldigvis, så er ikke verre å sovne enn før[:)]

Back
Topp