Kveldskvalme?

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Flere som sliter med det? Hva gjør dere?
Jeg kan ikke huske at det var sånn sist.. jeg var mye kvalm, men denne gangen kommer den skikkelig på kvelden. Den er der mildt hele dagen, men kastes på meg etter klokka 18, sånn skikkelig! :hungover:

etter de siste dagene hvor jeg var sikker på at jeg mista så har jeg ikke rukket å tenke på det, nå som jeg slapper av igjen er den ille:wtf:

:(:(
Flere som sliter med det? Hva gjør dere?
Jeg kan ikke huske at det var sånn sist.. jeg var mye kvalm, men denne gangen kommer den skikkelig på kvelden. Den er der mildt hele dagen, men kastes på meg etter klokka 18, sånn skikkelig! :hungover:

etter de siste dagene hvor jeg var sikker på at jeg mista så har jeg ikke rukket å tenke på det, nå som jeg slapper av igjen er den ille:wtf:

Her er den grusom både natt og dag. Våkner på natten og får ikke sove pga kvalmen:hungover: vil også gjerne ha tips om noen har. All matlyst er borte og sliter med å holde på maten som jeg spiser. Har vært hjemme fra jobb i tre dager nå å skal til legen 10:40 håper jeg får noe hjelp der:(

Ble skikkelig kvalm igår kveld når jeg lå i senga og måtte gå og kaste opp. Jeg ble egentlig bare glad da. :P

Jeg har nesten ikke hatt noe kvalme i det hele tatt.. etter blødning skal jeg idag på ultralyd (bare utvendig så jeg er redd dem ikke skal finne noe uansett siden jeg bare er 7+1... men nå idag har den bare smelt til meg i ansiktet..

Jeg er fortsatt ikke ordentlig kvalm, men kjenner at jeg er uggen på kveldstid. Synes det blir litt verre for hver kveld. Kommer sikkert for fullt her også :hilarious:

Min blir også verre for hver kveld! :eek:

:(:(

Her er den grusom både natt og dag. Våkner på natten og får ikke sove pga kvalmen:hungover: vil også gjerne ha tips om noen har. All matlyst er borte og sliter med å holde på maten som jeg spiser. Har vært hjemme fra jobb i tre dager nå å skal til legen 10:40 håper jeg får noe hjelp der:(

Samme som deg her. Er så utrolig slitsomt å våkne på natten av kvalmen, og ikke få sove igjen :( Kaster du opp, eller er du bare kvalm?

Samme som deg her. Er så utrolig slitsomt å våkne på natten av kvalmen, og ikke få sove igjen :( Kaster du opp, eller er du bare kvalm?
Har kastet opp alt jeg har spist siden onsdag. Ble sykemeldt og fikk zofran hos legen i dag. Håper det hjelper, men er svindyrt for gravide får det ikke på blå resept

Samme her :arghh: Startet med kvalme hele døgnet men nå begynner jeg å kaste opp rundt 17-18 tiden å kvalm hele natta :rolleyes:

Ikke hatt noen symptomer, litt små kvalm frem til man har spist mat :) men nå, når jeg pakka til helgens tur med unger og noen venner, måtte jeg henge over do skåla passer dårlig å få kvalmen dagen før color Line, da abselutt ingen vet jeg er gravid :)

Kvalm nesten hele dagen føles det som:wtf: kaster heldigvis ikke opp, og kommer i bølger. Kan være helt fin og så BANG tusenmillionerkvalme:depressed:

her varierer det frå dag til dag. Av og til kvalm frå morgonen andre dager frå midt på dagen. Prøver å ete knekkebrød, men det som hjelper best er salt chips Har allerede vore meir kvalm no enn i heile forrige svangerskap.

Back
Topp