Kveldskvalme

Fjj91

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Påskekyllingene 2020
Er det vanlig å bli skikkelig dårlig på kvelden?
Er litt dårlig på morgenen også, brekker meg noen ganger (beklager info...) men da er det jo ikke så mye som kommer opp. Også er det over og jeg føler meg fin resten av dagen. Rundt kl 19 blir jeg skikkelig sjøsyk kvalm, og må gå å legge meg for å unngå å kaste opp. Men det hender jeg må løpe på do å :sorry:
Noen fler som har det sånn, er det vanlig? Kan det bety at noe er galt? Har vært sånn 2-3 uker.

Er oftere uggen om kvelden enn resten av dagen, fikk beskjed din at det var like normalt det ene som det andre :)

Jeg er på kvelden. Kommer rundt kl 16 når det er middag og det varer helt til morgenen :(

Jeg er på kvelden. Kommer rundt kl 16 når det er middag og det varer helt til morgenen :(

Uff. Det er ikke akkurat behagelig.. :(føler det kommer tidligere og tidligere hver kveld, eneste som hjelper på meg er å sove det bort men ender jo opp med å ødelegge hele døgnrytmen

Jeg kaster ikke opp, heldigvis, men de siste ukene har jeg vært mye mer kvalm om kvelden enn om morgenen. Man er jo gjerne sliten da, tror det bidrar.
Kvalme er generelt et godt tegn ;)

Jeg kaster opp både morgen og kveld og noen ganger midt på dagen også. Har jeg en travel dag, blir jeg mye mer kvalm på kvelden. I dag har jeg for første gang siden uke 7 bare kastet opp om morgenen, men jeg fortsatt like kvalm her jeg ligger på sofaen..

Jeg er verst på kvelden, men med første var jeg verst på morgenen så jeg tror det er veldig normalt altså! Beklageligvis [emoji53] Det er jo ikke noe morsomt å være dårlig

Jeg er generelt uggen til alle døgnets tider... Går veldig opp og ned, men kjenner nok litt ekstra på det om morgenen og om kvelden!:wtf:

Jeg snakket med en spesialist på sykehuset om dette for et par dager siden. Hun sa faktisk at det er flere som er kvalme på ettermiddag og kveld enn på morgenen. Var visst en vanlig misoppfattelse siden det heter "morgenkvalme".. Ingen grunn til å bekymre seg :-)

Jeg er ille hele dagen, det kommer og går, oftest med brekninger, men av og til går det hele veien.. Det har også blitt værre nå mot slutten av 1 trimester. Sist var alt over og forsvunnet innen jeg passerte 12 uker [emoji27]

Jeg har vært mye kvalm på kvelden.

Har ikke spydd i det hele tatt så langt i svangerskapet, men har vært skikkelig kvalm mange ganger, spesielt på kvelden.

Ok. Er jo «godt» det er flere da, de i familien jeg har nevnt det for syns det er rart for det er jo som oftest på morgenen en hører om. Så ble litt bekymret! Står i preglife appen at det pleier å gi seg litt inn i 2 trimester og at man får mer energi, vi får krysse fingrene for at det stemmer :D:p

Jeg har ikke hatt noe fast tidspunkt på når jeg har vært kvalm, det har både vært morgen, formiddag, ettermiddag og/eller kveld. Så som de fleste sier her, det er helt normalt :) Jeg er selv i uke 13 nå, men det har enda ikke gitt seg helt selv om jeg nå har flere gode dager enn dårlige :)

Er ikke kvalm lenger nå, det gå seg ca i uke 9 hos meg. Men når jeg var kvalm så var det på kveldene.

Jeg er helt klart dårligst om kvelden! Det er ikke sjelden jeg må fly ut på badet for å kaste opp midt i leggingen av lillemor..

Jeg er veldig uggen om kvelden. Merker at jeg har null matlyst og hvis jeg spiser mye så ligger jeg og vrir meg hele natten [emoji30]

Jeg har og vært kvalmen på kvelden. Det var jeg med datteren min og. Med sønnen min var det mer på formiddagen.

Back
Topp