Kveldskvalme..

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Heihei,

Noen flere som opplever kveldskvalme her..? Har ikke morgenkvalme, men de siste uke har jeg blitt veldig kvalm i 21.00 tiden. Tar det som et godt tegn og tenker at da er det i hvert fall noe som skjer der inne fortsatt! Var på UL for litt over en uke siden, og skal om 2 uker..men kjenner det er fært å gå å vente mellom ultralydene jeg.. flere som føler det sånn? Skjønner meg ikke på de som klarer å vente helt til OUL jeg.. trenger å få "livstegn" for å ta det med ro :/

Jeg er småkvalm hele dagen, men om kvelden er jeg skikkelig kvalm. I dag er det ekstra ille og jeg kaster opp, noe jeg aldri pleier. Hadde håpet kvalmen skulle avta litt nå siden jeg er over uke 11.

Om jeg får sove til jeg våkner av meg selv og spiser innen 15 min da så er jeg relativt ok på dagen, men noen dager går det skeis uten at jeg helt skjønner hvorfor.

Kveldskvalmen derimot er bankers! Begynner etter middag (spyr som regel opp middagen) og blir ikke kvitt den uansett hva jeg gjør :(

Jepp, kvalme morgen og noen ganger kveld. Grusomt mellom ultralydene, men fikk så gode nyheter på fredag, så er roligere nå❤️

Jeg er/var også mest kvalm på kveldene.
Det har heldigvis gitt seg nå da.
Men ja, et godt tegn at man kjenner noe i det minste.

Jeg er kvalm absolutt hele dagen Men håper det avtar litt snart :)

Var kvalm hele dagen, men mest på ettermiddag og kveld. Gikk over når jeg passerte 16 uker, så hold ut!!! :)

Gikk fra morgenkvalme til kveldskvalme, og nå til heledagenkvalme:( Skal det ikke snu nå, da?

Jeg er kveldskvalm de dagene jeg har vært på jobb.. og generelt små kvalm på dagen. Var på første ul idag og det var veldig fint men tror ikke det blir noen problem å vente til Oul som er om 7-8 uker :) etterhvert kommer spark og bevegelse som en kan følge med å kose seg med. Mye enklere å slappe av da :)

Gått fra hele dagen kvalm til kveldskvalm, dvs viss jeg spiser "riktig" går det bra på formiddagen.

Back
Topp