kveldskvalme

Heldig mamma til snart 2

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Flere som sliter med kveldskvalme istedet for morgenkvalme? blæ...

Jeg er kvalm hele dagen, jeg. Men det er verst på morgenen og så bedrer det seg utover dagen.. Hvis dette vedvarer lurer jeg på å spørre på jobb om jeg kan forskyve arbeidsdagen min litt, får jo ikke gjort noenting de første timene.. :(

Jeg har begge deler. Sitter og er kvalm og spiser doughnut med sjokoladetrekk :P Man fungerer litt.. Annerledes enn før :P

Blir kvalm hvis jeg er sulten

Kvalm om kvelden, spesielt når jeg legger meg :confused:

små kvalm hele tiden... men er litt værre på kvelden og når jeg våkner.

Jeg er bare litt uggen om kvelden:) tidligere har jeg vært veldig kvalm om morgenen:) håper jrg slipper det denne gangen:)

Jeg er og kvalm morgen og kveld. Verst på kvelden. Heldigvis ganske mildt uansett. Ikke kastet opp noe.

Appen <3

Er kvalm når jeg våkner, når jeg er sulten, og på kveldstid. Har hatt perioder på jobb hvorjeg nesten holder på å besvime :p Jobber som sykepleier på en travel post, og da er det ikke alltid man kan spise når man vil....

Kvalm her å ja, særlig hvis jeg er sulten. Mest på kvelden når jeg har lagt meg. Noen som har noen supre anti-kvalme-triks?? ;)

Her begynner også kvalmen å komme snikende:/ sist svangerskap var jeg kvalm og kastet opp 24/7 fra uke 7 til uke 20, håper virkelig det ikke blir like ille denne gangen.

Er også kvalm om morgenen, men da syns jeg det hjelper å spise litt, om kvelden finner jeg ingenting som hjelper enda :-/

Ingefær/ingefærtabletter (helsekost) kan også hjelpe mot kvalme, men de lærde strides om gravide skal ta det eller ikke..

Back
Topp