kveldskvalme....

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Istedenfor morgenkvalme. Pluss at jeg kjenner at det bobler og har mye muskelkramper i magen. Har ikke smerter, så føler at det ikke er noe galt. Er ikke mer enn 5+3 uker å vei, men lurer på om det er noen andre der ute som har det samme.

Jeg blir egentlig også mer dårlig på kvelden enn på dagen og morran... jeg tenker kanskje at det har noe med hvor sliten en er... altså at man bli mer sliten i løpet av dagen.. og særlig mot kvelden... men jeg vet ikke! Idag har jeg vært veldig bra.. men sovet mye i helgen! 

Jeg har vært uggen ikveld, er 5+6 idag. Har vært sånn at jeg tenker: "NÅ kommer jeg til å brekke meg!", men så går det over:P Er litt sånn i bølger, kommer og går. Regner med hcg'en har nådd et nivå nå som trigger kvalmen. Spent på hvordan jeg føler meg når jeg våkner imorgen!;P

Ja, kan være litt med å sliten man er på kvelden. Vi driv også med flytting om dagen. Så pakker å står i....kanskje ikke helt lurt, men må jo gjøres:-) visste faktisk ikke at når hcg'n øker, så kan det å påvirke kvalmen.

Flytting kan ikke akkurat settes på vent nei:P Ja er det økende nivået av hcg som forårsaker kvalmen(rett meg hvis jeg tar feil). Er også derfor kvalmen gir seg rundt uke 12-14, for da synker hcg nivået i blodbanen fordi morkaka har vokst seg stor nok til å overta hcg'ets funksjoner. (Hm, merker jeg må lese meg litt opp om dette temaet:P)

Okey, da lærte jeg noe i dag å:-)

Jupp, her er kveldskvalme mitt største symptom sammen med svimmelhet.
Egentlig greit hvis jeg først skal være kvalm, så går det ikke utover jobben.

Back
Topp