Kveldskvalme istedenfor morgenkvalme ?

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Med en gang klokken bikker 18 så stormer kvalmen på.. Ikke så dårlig at jeg spyr, men skikkelig uggen...

Noen fler?

Jepp! Men her begynner det gjerne i 14-15 tiden for fullt og varer til jeg har sovna. Kaster litt opp ogsåå. Er ofte uggen på morgenen også, men ikke like dårlig som på ettermiddagen

Hadde det sånn i forrigje svangerskap :) Var heldøgnsuggen, men kvalm og vært på kvelden og midt på natta.

Tredje svangerskap og alltid vært mest kvalm på ettermiddag/kveld. Denne gangen begynte det med konstant kvalme, men den har avtatt litt på dagtid. Men rundt 2-3 på ettermiddagen så kommer den skikkelig og da er jeg sofasliter på kvelden.

Mente ikke å like innlegget, meen j merker mer av kvalme/uggenhet på ettermiddag/kveld enn på morgen. Fordi j er mer sliten tipper jeg.

I dag har det vært ille på ettermiddag og kvelden. Var helt fin i formen til morran.. blærk..

Føler også ettermiddag og kveld er verst. Men uansett kan jeg ikke bli sulten, da kommer kvalmen med en gang :depressed:

I begge svangerskapene som jeg hadde kvalme, så ble det bare verre og verre utover dagen. Hvor kvelden var værst. Så hvorfor det heter morgenkvalme vet ikke jeg :wtf:

De siste par dagene har kvalmen tatt seg opp igjen, og kommer nå bare på kvelden. Fryktelig slitsomt å ikke få sove fordi man ligger og lurer på om man må spy.

Back
Topp