Kveldskvalme <3

BokTyven

Gammel bruker i ny forkledning! =)
*MIA*
VIP
Dette kan jo bli et spennende svangerskap :P
Er 3+4 og allerede rimelig kvalm på kvelden..
iiiik!!

Gøy, spennende og skremmende på samme tid..
Tok en test isted, kveld og utvannet urin og fikk jammen meg en strek da og!
wooho! :D

Hva gjør dere ikveld?
Vi har spist taco.. Eneste som fristet idag =) hehe

Nå sitter jeg på sofaen, å sjekker oppskrifter på ingefær te :) Kvalmen melder seg titt og ofte her også ser du :P Nettopp grått litt, det er jo vanlig i svangerskapet det også, når man er uenig med sine (ikke fult så) bedre halvdel ;)

hehe, huffda! Ja, hormoner er helt fælt.. Gleder meg til de verste bølgene er over :)
Håper du finner en god te da :)

Vi og har spist taco :) Bare måtte ha d :)

Kunne faktisk tenke meg litt kvalme nå, bare slik at jeg kan kjenne det på kroppen at jeg er gravid. Er det rart det?:P

Kunne faktisk tenke meg litt kvalme nå, bare slik at jeg kan kjenne det på kroppen at jeg er gravid. Er det rart det?:P
Er akkurat slik selv, jeg var litt småkvalm noen dager og nå har det gått over. Så kommer tanken med en gang; "har det gått galt?" Skal bli skikkelig godt å runde 12 uker:confused:

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Usj... det er ikke noe godt med kvalme. Håper det ikke er sånn så lenge for deg!

Ta en god bit ingefær som du skjærer i tynne skiver, en kvart sitron uten skall og legg det i kokende vann. Ta kjelen av platen og la det trekke i minst 4 minutter. Ta gjerne litt honning oppi når du skal drikke om du liker det ;) hjelper mot kvalme.

Usj... det er ikke noe godt med kvalme. Håper det ikke er sånn så lenge for deg!

Ta en god bit ingefær som du skjærer i tynne skiver, en kvart sitron uten skall og legg det i kokende vann. Ta kjelen av platen og la det trekke i minst 4 minutter. Ta gjerne litt honning oppi når du skal drikke om du liker det ;) hjelper mot kvalme.

det skal jeg prøve når kvalmen setter inn for fult! :D Takk for tips :)

Jeg pleide å drikke solo sitron - men den er utgått :(

det skal jeg prøve når kvalmen setter inn for fult! :D Takk for tips :)

Jeg pleide å drikke solo sitron - men den er utgått :(

Kjedelig når REDNINGEN ikke eksisterer lengre.

Håper det funker på deg også :)

Jeg lager det rett som det er bare fordi det er godt jeg :)

Isjh kveldskvalmen kommer bare mer og mer for hver kveld. Kjenner ingenting av den på morgen eller på dagen :/ Men føler meg litt mere gravid i allefall ;)

Back
Topp