Kveldskvalm

mummimamma76

Flørter med forumet
Sist jeg var gravid var jeg mest kvalm på morgenen, mens jeg nå sliter ekstra ille med kvalme om kveldene. Flere som har det slik?

Sikkert fordi du er sliten?? Kvalmen forsterker seg gjerne når man er sliten.. Jeg er kvalm både morgen og kveld.

Er ikke så mye kvalm, men mer på kvelden enn morgenen. Tror nok og det har med slitenhet å gjøre..

Dere har nok rett, jeg bruker vel opp alle krefter på jobb og 2 åringen og da er jeg veldig sliten på kvelden. Ikke annet å gjøre enn legge seg tidlig hver kveld og glede seg til energien kommer tilbake (forhåpentligvis om en 3 ukers tid....)

I begynnelsen var jeg uvel/småkvalm store deler av dagen. Men nå er det gått over til å bli som med deg, kvalmen kommer på ettermiddag/kveld etter jobb. Vet det er fordi jeg er sliten og trøtt etter jobb, hjelper heller ikke at middag må lages når jeg kommer hjem. Håper det kommer seg i løpet av de neste ukene!

Jeg er døgn kvalm.... våkner til og med på natta fordi jeg er kvalm.... ønsker flere ganger om dagen at jeg bare kan spy og føle meg litt bedre en liten stund etterpå, men det kommer aldri noen ting opp

Ja ja, vi er iallefall flere i samme båt og heldigvis er det masse godt i vente :-) La bare tiden gå litt fortere please....

Jeg klarer ikke lage middag :/ usj å fysj... så vidt jeg orker å gå inn på kjøkkenet :p Og ja pliiiiiiis la tiden gå litt fortere :D

Jeg er kvalm og unggen hele døgnet. spyr en del og har fått kvalmestillende piller for å klare og holde på maten. Utrolig klipt! Hvis jeg ikke tar dem, holder ingenting seg i magen "/ ikke en gang vann. Håper virkelig tiden kan gå litt fort nå. Vært sånn siden 5+0, nå er jeg 8+2.
god bedring til dere andre med kvalme :)

Back
Topp