Kveldskvalm = gutt?

1+1

....
Hei!
Med jenta mi var jeg kvalm hver morgen, spøy gjerne før jeg gikk på skolen, og ble bedre utover dagen. Nå er jeg i tipp tipp form når jeg våkner, men blir kvalm på kveldstid når jeg trøtner til. Venninne sa at hun hadde opplevd disse forskjellene med sine, og at kveldskvalmen var guttebassen i magen. Erfaringer med det?

Gøy å spekulere litt, selv om det for min del er akkurat det samme hva som skjuler seg inni der. Bare utrolig glad for å være gravid etter en lang prøveperiode <3
 
Hmm.. Jeg er faktisk litt motsatt.. Jeg var små-kvalm på dagtid når jeg gikk med gutten..
Denne her gangen er jeg som deg, litt uggen på kvelden.. Mamma "mener" at da MÅ det jo komme ei jente denne gangen..

Blir spennende å se, men det viktigste for meg er at alt er bra med nurket:)
 
Jeg har hørt og erfart at en ikke har kvalme(iallefall mye mindre med gutt).
Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme med begge jentene mens denne gangen så er jeg ikke kvalm. Jeg har guttefølelse siden svangerskapet er så ulikt de 2 andre. Blir spennende å se :)
 
Kanskje det blir en liten lillesøster da? :) Litt småkvalm nå også, så er visst ikke noe system. Hehe. Spent på OUL! Leeenge til!
 
Jeg var ikke kvalm når jeg gikk m gutta mine . Denne gangen tåler jeg ikke mat før jeg må fly på do, alt går tvers igjennom.
Men på tross av forskjeller trooooor jeg det er en gutt nå å altså <3 blir spennende å se. Jeg har blitt veldig guttemamma å tar gjerne en til :-p
 
Jeg var kvalmere og mer uggen generelt med jenta enn gutten min;) Denne gangen er jeg mer kvalm enn noen av de, så mulig det gjemmer seg en lillesøster her inne:)

Men som sagt tidligere i tråden, er det mer viktig med friskt barn, men artig å gjette litt selfølgelig;)
 
Jeg var kvalm fram til uke 13 med jenta, da kastet jeg opp hver 3.-4.time. Med gutten var jeg kvalm fram til uke 16, men da kastet jeg opp mindre. Med jenta slapp kvalmen når jeg kastet opp så hadde fri et par timer mellom slagene, mens med gutten var jeg konstant kvalm og fikk i meg mye mindre mat.
 
Jeg var ikke kvalm når jeg gikk m gutta mine . Denne gangen tåler jeg ikke mat før jeg må fly på do, alt går tvers igjennom.
Men på tross av forskjeller trooooor jeg det er en gutt nå å altså <3 blir spennende å se. Jeg har blitt veldig guttemamma å tar gjerne en til :-p


Eg har akkurat samme følelse som deg - har 4 guta fra før, vore små kvalm med alle - spydde tom. Uke 26 med minstemann.. Denne gangen tåle eg ikkje mat, da kjem både opp og ned! Sjølv om da e veldig forskjellig så har eg gutte følelse.. :)
 
Hadde ekstrem svangerskapskvalme med første (hyperemesis), alle mente det kom til å bli en jente men det var en gutt :) Litt mindre kvalm med nr. 2, det var en jente. Ikke kvalm i det hele tatt med nr 3, det var en gutt, heller ikke kvalm med nr 4 som er jente. Denne gangen er jeg kjempekvalm, men min erfaring er at det ikke er noe fasitsvar om kvalme betyr gutt eller jente, så spekulerer ikke på kjønn pga kvalmen :)
 
Jeg var kvalm på kvelden da jeg var gravid med mini ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror ikke det har no å si. Jeg var morgenkvalm (egentlig hele-dagen-untatt-kvelden-kvalm) med sønnen min. Mange sier at er man kvalm generelt får man gutt, mens andre sier jente, så tror heller det er veldig tilgeldig.
 
Jeg var kvalm/uggen på kveldstid med førstemann som er en gutt. Med veslejenta var jeg kvalm til og fra gjennom hele dagen. Slik er jeg nå også, men har en liten guttefølelse til tross :)
 
Jeg var kvalm gjennom hele dagen, med verst på kvelden i mine to fullførte svangerskap. Da fikk jeg gutt begge gangene.
 
Jeg var kvalm gjennom hele dagen, med verst på kvelden i mine to fullførte svangerskap. Da fikk jeg gutt begge gangene.
… og jeg var kvalm jevnt over hele dagen og, også verst om kveldene. Men jeg fikk jenter begge gangene ;)
 
Det er så spennende. forgje graviditeten spydde jeg fra uke 6 til langt over 20. Nå er jeg bare litt uggen og har spydd 2 kun 2 dager.Jeg er inni min 8 uke nå. så krysser fingrene for at det blir sånn. Jeg har en følelse av gutt, siden jeg ikke er så kvalm nå.
 
Var ikke kvalm i det hele tatt i forrige svangerskap med jenta, litt mere uggen på kveldstid nå.. :) Spennende :)
 
Back
Topp