Kveldsgretten unge...

pigne

Blir kjent med forumet
Hei. Er det flere enn meg som har en unge som er urolig om kveldene? Det eneste jeg kan tenke meg til er at hun er overtrøtt, og ikke finner roen. Blir litt lei en periode mellom 16.00 og 20.00 [&:] Men, men- oppi alt er det jo litt kos å sitte med henne i armene... Men dersom noen har gode råd, mottas de med takk!

Hehe.. de fleste ungene har en sånn "grineperiode" i løpet av dagen eller kvelden.. Min også er sånn om kveldene.. syntes bare det er litt tidi at det alltid begynner presis med hotel sæcar.. hihi [:D] 

jepp samme her..sover omtrent fra kl 12-16 så er han våken nesten fram til kl 8.bruker å legge han i 9 tida.syns det er greit å få inn en rutine på det allerede nå...

Jenta mi har som regel ei roteperiode mellom kl 22-00. Bare tuller og skriker, drikker og svelger luft..

Petter har en rotestund på kvelden fra hall8-8, og den kan vare både til 22 og 23 + + + ... men er ikke alltid han er sutrete da - bare veldig våken og kosete. Andre tider vil han kun ligge ved puppen og spiser gjerne til det kommer opp igjen ... og han kan skrike fordi han er trøtt, men får likevel ikke sove. Er gjerne en rap eller noe som skal i bleien da - og så roer det seg.

ofte hjelper det å amme litt mer på kveldene.ungen blir roligere og sovner fortere.funker her ihvertfall!![:D]

melder meg inn her jeg....
mellom 17 og 22 er hun kjempe gretten og urolig.. gråter nesten hele tiden..

Back
Topp