Kveldsgrøt

Womanious

Forelsket i forumet
VIP
Hva slags kveldsgrøt gir dere til de små nå? Jeg holder fortsatt på med God natt grøten for 6 mnd, men vil tro det begynner å bli kjedelig. Vurderer havregrøt, men må kjøre det i foodprocessor siden hun ikke liker klumper. Fyller havregrøten like bra som godnatt grøten til Nestle mon tro? Noen erfaringer?

Min erfaring er at alle grøtene har fyllt like bra. Vi varierte mellom 3-4 forskjellige typer 6 og 8 mnd grøter for at snuppa ikke skulle bli lei, men det nyttet ikke så nå spiser hun bare brødskive på kvelden.

Her spises det fullkornsgrøt med eple til kvelds og hvetegrøt med eple ellers[:D]
Blir bare auauauau i magen hvis hun får havregrøt her[:'(][:D]

ORIGINAL: Veronica

Her spises det fullkornsgrøt med eple til kvelds og hvetegrøt med eple ellers[:D]

Er dette også Nestlegrøt, eller lager du selv?

Eneste grøten ikke er bånn i bøtta er Hipp sin Mildgrøt med frukt. Så den serveres morgen og kveld her... Gjerne piffet opp med en liten dæsj hjemmelaget blåbærsaft eller syltetøy for variasjon[:)]

ORIGINAL: Womanious

ORIGINAL: Veronica

Er dette også Nestlegrøt, eller lager du selv?

Det er Nestlegrøt[:D]

bruker bare fullkornsgrøt her i huset.
enten småfolk sin eller nestle. får det samme til frokost og kvelds (om hun ikke får brødskvie i steden da)

ORIGINAL: jeb

Fullkornsgrøt med eple 8mnd (nestle) funker bra her[:)] Men det er lett for å bli klumper i den.. 

Jepp, har prøvd flere av de andre Nestle sine, og eneste jeg ikke får klumper i er den godnatt grøten[&:] Bestilte akkurat et par Holle grøter nå fra helsekostbutikk, for prøve å se om det er no tess[:D]

Her varierer eg med forskjellige grøter men før natta for han enten en eller annen fullkorns eller havregrøt. Har alltid 3-4 forskjellige typer så han ikke skal bli lei. Og han er fortsatt veldig glad i grøt. Syns kanskje det blir litt mer klumper i Nestle sine en Hipp sine, men pleier å "piske" de med gaffel i ca 50 grader varmt vann og da unngår eg at den blir klumpete[;)]

her spise ishe mini grøt hu spise 1,5 t 2 brødskive t kvelds å pupp. hu har aldri våreså begeistra for den grøten spiste litt over en liten periode men nå er d helt slutt.

Back
Topp