Kveldsamming

Barbamamma30.04.17

Flørter med forumet
Jenta mi bor på puppen om kvelden... Særlig hvis hun allerede er blitt litt overtrøtt... Da er eneste løsning som
Virker å la henne bo der og småsutte til hun sovner igjen... Og det kan ta et par timer det.... Heldigvis har vi mange gode filmer på lager... Bare å rigge seg til!
 
Jenta mi bor på puppen om kvelden... Særlig hvis hun allerede er blitt litt overtrøtt... Da er eneste løsning som
Virker å la henne bo der og småsutte til hun sovner igjen... Og det kan ta et par timer det.... Heldigvis har vi mange gode filmer på lager... Bare å rigge seg til!

Lillegutt er akkurat lik om han blir overtrøtt, uansett tid på døgnet. Han sov ikke fra 1430 til 23 på julaften, så da hang han i puppen under julemiddagen og pakkeåpning, av og på hele tiden ;-)
 
Slik er det her og. På kvelden sitter jeg fast i sofaen med lillemor hengende i puppen. Ikke mye som blir gjort på kveldene.
Men tenker at det blir bedre etterhvert som hun blir større. Så jeg prøver å nyte tiden:)
 
Ja, noen kvelder. I dag hang han på puppen hele ettermiddagen, så kanskje jeg slipper i kveld ;)
 
Back
Topp