Kvelds treff for Skiens mammaer.

Ser nesten ut som om det blir bare du og jeg...heheh..

Kan jeg ta med meg ei fra barsel gruppa mi?

og her er det en til som kommer!!!![;)][;)][;)]melder meg på i siste liten,før treffet blir avlyst..[&:][&:]men vet ikke hvor du bor da...[8|] send meg pm ang.adressa så jeg kommer meg frem!!![;)]Gleder meg....[8D][8D][8D]

Hei ....Jeg kan komme, men tror jeg må kjøre [&o][&o]

Men jeg kan, har ordnet barnevakt[:)] Hvis det ikke er for sent å melde seg på da....hmm

Her er aldri forseint...[:)]
Tar med etternølere som måtte komme seinere også jeg.
Var bare litt greit å vite på forhånd om vi ble 2 eller 20 liksom.[:)]

begynner å lure her:når tid skal vi  komme hjem til deg?[8|][;)]

Hihi.... Tatt av ammetåka.....[:)] Trodde jeg hadde skrevet det jeg. Klokka 20.00.
Noen som har noen lure forslag til mat?

tenke..tenke...[8|]
Tapas...?skal tenke litt mere jeg....[:D][:D]

Jeg er ikke så kjempe inn i tapas verdenen, men om kanskje hver tok med noe til et tapas bord, kunne det blitt spennende tror jeg.[:)]
Hva sier dere jenter? Eller ost og kjeks?

kjempegod ide at alle tar med seg en tapasrett....[:)][:)]
hadde vært like greit med ost og kjeks å da hvis alle har lyst til det ...[;)]

Gleder meg til i kveld...tihi....men hva i all verden skal jeg ta med meg????  Er heller ikke helt inni den dertapas verden...hmmm

Søk på tapas på nettet og se om du finner noe du tror du mestrer å lage.[:)]
Mins forresten å huske at det kan være noen lyse tapas hoder inne på generell.[:)] Spør der.

[:@]Grrrr....[:@]

Barnevakta ringte nåååå, og sier hun er syk...
Festlig...
Jeg som hadde gledet meg sååå til å komme...[&o][&o] Ferdig stellet er jeg også...hmmm  dette var jammen  dårlig gjort synes jeg...

Jeg var så klar for å komme ut litt...huff...sitter her å surfer isteden..hmmmfr...[&o][&o]

Håper dere får det koselig i kveld da, og kos dere litt ekstra for meg også. Håper jeg kan bli med en annen gang i steden...

Klem

Back
Topp