Kvelds treff for Skiens mammaer.

Lille Rosin

Forumet er livet
Jeg tenkte å ha et lite treff her hos meg fredag 23 februar.[:)]
Blir på kvelden uten barn.[:)] Spise og kose oss, og kanskje en tur ut på byen etterhvert.[:)]
Men for å vite hvor mange vi evnt blir vil jeg ha bindende påmelding innen fredag 16 februar.[:)]

-Lille Rosin
-Marianne
-Supermammy
-Bergtussa

Klokka 20.00....[:)]
Alle tar med en rett til tapas bord, og det de selv måtte ønske å drikke.
Gleder meg.[:)]

åh...så morro da!!![:D][:D][:D]
kunne tenkt meg å komme ja...
litt deilig å kunne tenke litt på seg selv å....det høres supert ut..men jeg gir  beskjed når daton nærmer seg!!![;)][;)]

Jeg har veldig lyst til å være med!

Jeg må bare se om jeg skal jobbe, jeg er ikke satt opp på noen vakt, men jeg mangler en vakt den uka så det kan være jeg må jobbe. Men jeg skal gjøre mitt beste for å komme unna!

Bare å si ifra før 16 det.[:)]
Håper vi blir noen flere enn sist da.[:)] Da var det jeg og Marianne. Men guuuuuuuu å koselig vi hadde det.[:)]

Jeg har lyst å være med vist jeg får barnevakt og hu tar flaske...[8|]

Gir beskjed nærmere 16 jeg[:)]

Kjempe koselig om du kan.[:)]
Og om du har barnevakt hjemme er du jo ikke langt unna om det skulle være noe.[:)]

Jeg ville bare si at jeg dessverre ikke kan komme [:(]

Jeg skal på fest på lørdag, og da synes jeg ikke jeg kan være borte fredag også... Jeg er borte nok som det er når jeg jobber 4 dager i uka.

Det hørtes veldig koselig ut...
jeg har veldig lyst jeg også..må bare sjekke om mamma kan passe barna[:D]

hvor bor du? og hvor skal vi eventuellt ut henne??

Hadde vært kjempe koselig. Bor i Skien, i nærheten av kryptkirken.[:)] Sist kom vi oss aldri ut, men blir vel Skien for de som vil tenker jeg.[;)]

Trenger ikke så mye kr da. Kjenner jeg oss rett kommer vi oss aldri ut. [:D](Gjorde ikke det sist) Litt å bite i står jeg for. Så da gjenstår noe å supe på som du må holde selv. Vann kan jeg stå for da.[;)]

Back
Topp