Kvelds tattel :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hva driver dere damer med i kveld da??
Er det fint vær der dere bor?
Her er det strålende sol ennda, men orker ikje å vøre ute i sola mer kjenner eg,stiv i hele ansiktet :D
Nå sitter eg med beina på borde og kjenner på disse maseriene som kommer... Mannnen er hos en kompis og skrur på en slåmaskin... Så det blir vell å sende ein mld til han i kveld og :) Hihi
Satte akkurat på gladiatoren på Viasat 4,så får ein se hvor lenge eg gidder og se, skal ta meg ein god varm dusj i kveld og få prøve og shavet Down under det beste eg kan :p

Hva driver dere damer med i kveld da??
Er det fint vær der dere bor?
Her er det strålende sol ennda, men orker ikje å vøre ute i sola mer kjenner eg,stiv i hele ansiktet :D
Nå sitter eg med beina på borde og kjenner på disse maseriene som kommer... Mannnen er hos en kompis og skrur på en slåmaskin... Så det blir vell å sende ein mld til han i kveld og :) Hihi
Satte akkurat på gladiatoren på Viasat 4,så får ein se hvor lenge eg gidder og se, skal ta meg ein god varm dusj i kveld og få prøve og shavet Down under det beste eg kan :p
Ligger i senga alt og masriene ser ut til å roe seg for i dag...

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her er mannen på kortspill. Så eg glor tv og nyter en boks pepsi max og stratos kjeks :P

Her i Bergen har det vært kjempefint i dag :) Jeg fikk mye maserier etter en gåtur i litt for raskt tempo.. De ga seg etter en varm dusj. Har fått på meg sjukehusets nattskjorte og truse :) Så nå skal jeg sove.. Natta alle flotte damer

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Eg sitter å glor på tv og drikke cola zero, maen e ute på vift som vanligt...
Men bedre det enn at han sitte her å mase om kor mye han kjede seg!! :P

I håp om å få sove i natt, har kvelden her gått med til å ta oppvaska, trappevask og gulvvask i hele 1. Etg.. Sikkert ikke det lureste for den vonde ryggen og bekkenløsninga, men det må jo gjøres:P
Nå er sofaen inntatt og det er vel ikke lange tiden før jeg kryper til korset og finner senga:)

Her har det vært knallvær!! :)

Jeg har hatt mamma på middag og mannen er på jobb.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp