kvelds-skravling

*Tøtta81*

Forumet er livet
ser æ e ensom innpå her no, å æ som e så skravlesyk. har matet lille tuppa å vasket ho får natta. så no søv ho godt. våkne vel rundt kl 24 får en ny posjon melk tenke æ. sitt å vente på at sambo ska kom heim, vært bort i hele dag, mått ut t svigers me nå greier i dag sjø,men syns d begynne å bli på tide at han kjæm no. vært så stusselig uten han i dag at æ har vasket hele leiligheta bare får å få tia t å gå fortere[:D]

stemme d. e vel 2 episoder i kveld. d må æ sjå ja. sambo ringte nettopp. e på tur heim. e vel enno ett par timer før hen e her tenke æ.

jeg er her... stadig innom å ser om det er noe nytt. ensom i kveld jeg og. min kjære jobber overtid. så jeg og tobias er alene. har selskap med hunden da. tenkte å lage noe mat snart,må ha noe godt selv om man er alene hjemme. burde gjort masse her,men kommer en dag i morra:)

lite folk d er innpå her da. har mata gullet mitt no, ska få sov ett par timer før vi ska ta ett bad i håp om at natta ska bli bedre enn forrige natt. låg våken fra 2400 t 0600, ho ville ikke sove, men ho grein ikke eller noe sånn, var trasig i magen sin så ho va litt irritabel får å si d sånn. sikkert erstatningen som gjør d, mått begynn å gi litt, har får lite melk. men helsesøster va her i dag å ho sa æ kun ha i litt maltekstrakt i erstatninga, så ska prøv d så får vi sjå. ska vel spis rødspette vi no, sambo som lage mat i dag, godt å slipp d en gang i blandt.

Tenkte også gi Benjamin et bad etter neste amming, så ha på pysj og legge han på soverommet. Håper han får sove godt i natt, men akkurat nå ligger han bare og presser.. Sikkert luft el.lign.
Håper ikke det blir noe kolikk etter hvert.. Må vel være noe som kan hjelpe på magen til de små?

Jeg har ikke sovet et øyelikk i hele dag, så jeg merker jeg er stuptrøtt. Er håpløs på å ta meg tid til å sove på dagtid....

da har vi badet gullet å gitt mat. la ho i senga men ho e litt urolig, får håp d rette sæ etterhvert. e trøtt å sliten sjøl å så snart e d natta på mamma å.

håpe dem har kjøpt inn en sesong t ja, men har ikke hørt noe om d da... håpehåpe[:D][:D][:D][:D]

ja d hjelpe vel ikke så my nei. den e jo populær ja som du si, dem har sikkert kjøpt inn flere tenke æ.

Back
Topp