Kvelds planer ??

Veråna

Glad i forumet
Hva skal dere ikveld ???? 

Skal lage pizza og se film (Salt) sammen med min kjære når gullet har lagt hodet på puta [:D]
Må vell sette deig nå..

Sitte og glod i veggen. Gubben har nå vært syk store deler av to og en halv måned, og begynner nå å bli skikkelig drittlei!!! I dag fikk han ørebetennelse da. Så nå går han på pencillin. ARGH!!! Blir så inn i hampen sliten av det! Håper virkelig dette er det siste på en gooood stund! Nå trenger jeg litt ro så jeg kan få lov til å bli syk [:-]

Samboern er på party.
Jeg skal være hjemme all by myself [:D]
Kokke meg taco og drikke brus!
Tenkte jeg skulle prøve å få med meg filmen på TV2 jeg og [:D]

Har ingen store planer for kvelden. Mannen min kommer hjem i halv 8 tiden,så han er vel trøtt og sliten etter en lang arbeidsdag.
Blir nok en tidlig kveld.
Nå har gullet lagt seg men de to eldste sitter nå å koser seg med lørdagsgodt [:D]

Ligger på sofaen og spiser snop og er på Spartacus(serie).. ikke helt my cup of tea, men sambo hadde så lyst å se på.. Litt mye vold, så gjemmer meg bak pc'en innimellom ;)

ORIGINAL: threce

Avslapping og taco [:D]
Hvilken film går på tv2 ??

One Hour Photo(One Hour Photo) Amerikansk thrillerdrama fra 2002. Den hyggelige, men ensomme Sy jobber r i fotobutikk. En av hans faste kunde er vakre Nina Yorken og hennes sønn Jake. Hun leverer flotte bilder av sin tilsynelatende vellykkende familie. I sitt stille sinn - og hjem - har Sy adoptert familien Yorkin. Hyggen avtar idet noe truer Sys hemmelige familie. I sitt stille sinn - og hjem - har Sy adoptert familien Yorkin. Hyggen avtar i det noe truer Sys hemmelige familie. HD. Medvirkende:Robin Williams, Connie Nielsen, Michael Vartan, Dylan Smith, Gary Cole. Regi:Mark Romanek. (15. år)

ORIGINAL: Niine

Sitte og glod i veggen. Gubben har nå vært syk store deler av to og en halv måned, og begynner nå å bli skikkelig drittlei!!! I dag fikk han ørebetennelse da. Så nå går han på pencillin. ARGH!!! Blir så inn i hampen sliten av det! Håper virkelig dette er det siste på en gooood stund! Nå trenger jeg litt ro så jeg kan få lov til å bli syk [:-]

Synes du skulle unne deg den største sjokoladen i verden å kose deg ikveld!!! [;)]
Mannfolk og sykdom.... Himmalaya!!

ORIGINAL: lenep86

Skal lage pizza og se film (Salt) sammen med min kjære når gullet har lagt hodet på puta [:D]
Må vell sette deig nå..

Du må rapportere filmen etterpå [:D]
Veldig lyst å se, men gidder ikke om det bare er slossing og pang-pang [8D]

Kos dere [:)][:)]

ingen planer, sen middag å etter på kose oss med godter og snacks

Nei her blir en serdelses rolig kveld. Lillegutt er lagt og sambo skal og til å legge seg siden han har arbeidshelg. skulle gjerne kost meg hele kvelden med masse snop men etter omgangsyken så har ikke matlysten min kommet på palss igjen. Har spist 1 pannekake i løpet av hele dagen og er mett fortsatt!
Så blir vel litt henging på bv, litt gloing på tv og KANSJE klarer jeg å legge meg LITT tidligere i kveld[;)]

ORIGINAL: *Mina min*

Regner med jeg skal spy i kveld[:'(] e så jæ.. Dårlig!!! Fryser gjør jeg og. Kjennes ut som det er like før jeg bare kan innta posisjonen på badet[:'(][:'(]

Hater spysyke, synes så fryktelig synd på meg sjøl ....

Du har min medlidenhet!!!

God bedring.

ORIGINAL: Tove81

Nei her blir en serdelses rolig kveld. Lillegutt er lagt og sambo skal og til å legge seg siden han har arbeidshelg. skulle gjerne kost meg hele kvelden med masse snop men etter omgangsyken så har ikke matlysten min kommet på palss igjen. Har spist 1 pannekake i løpet av hele dagen og er mett fortsatt!
Så blir vel litt henging på bv, litt gloing på tv og KANSJE klarer jeg å legge meg LITT tidligere i kveld[;)]

Huffda, det var ikke mye mat!
God bedring, legg deg tidlig å få deg søvn [:)]
(om du klarer) hihi [8D]

Vi venter på et vennepar som skal komme på reker ++ Det blir alltid mye moro når vi er samlet, gleder oss [:D]

Back
Topp