Kvelds og nattevakter

Veronica_82

Forelsket i forumet
Noen her som jobber nattevakt og sene kveldsvakter? Jeg jobber ca 2 netter i mnd og 2-3 kveldsvakter i uken som varer til klokken 23. Også har jeg 45 min kjøretur hjem.. er det forsvarlig over lang tid? Har hært noe om at nattevakter ikke er bra for fosteret...Jeg har vært atbeidsledig enge å nettopp begynt i ny jobb, så jeg må jo jobbe som en helt forå få mest mulig permisjonspenger når den tid kommer...

nattevakter har jeg ikke.

og kveldsvakter har jeg innimellom men jeg er ikke så seint hjemme då...

Men dette må du kjenne selv. tåler kroppen at du jobber til 11?

Til nå har det gått greit i hvertfall. Skal ha natevakt i morgen, blir spennende å se hvordan det går... Jeg er heldigvis heldig og bestemmer mye av vaktene mine selv, så om det blir veldig slitsomt får jeg sette meg opp på flere dagvakter. :)

Så flott at du kan bestemme vaktene dine selv.
Jeg jobber ikke netter. Jobbet kveldsvakter (til kl 23) frem til jeg var ca 7 mnd sist svangerskap. Da sov jeg så utrolig dårlig om nettene. Fikk kjempe bra tilrettelegging på jobb og jobbet kun dagvakter frem til jeg gikk ut i permisjon.

Jeg jobber ca 20 nattevakter og mye kveld...både nå og ved forrige svangerskap....snakka med kegen om dette og han sa jeg bare kunne gå så mye jeg orket. men så lenge det ikke slet meg helt ut da ......

Back
Topp