kvelds-klikk :/

kinemorB

Glad i forumet
noen som kjenner seg igjen?

ett par timer hver kveld er det fullstendig krise for minsten... ingenting hjelper, bare skriker og skråler uansett hva.. om man bærer, sitter med på fanget, ligger i krybba, ligger på sofaen.. u name it.... noen gode tips ?

eller må vi bare holde ut de timene? ....

Sniker! Lille frøken har vært sånn i ca 2 uker men plutselig sluttet hun for noen dager siden og har igjen blitt en engel på kvelden og en drøm å legge :)
Hva det kom av, aner jeg ikke! Utrolig slitsomt når det står på, men det går vel som regel over med mindre det er noe alvorlig!
Håper det ikke er noe som plager babyen skikkelig og at det går fort over! Lykke til! :)
*sender tålmodighetsstøv*

Sniker! Lille frøken har vært sånn i ca 2 uker men plutselig sluttet hun for noen dager siden og har igjen blitt en engel på kvelden og en drøm å legge :)
Hva det kom av, aner jeg ikke! Utrolig slitsomt når det står på, men det går vel som regel over med mindre det er noe alvorlig!
Håper det ikke er noe som plager babyen skikkelig og at det går fort over! Lykke til! :)
*sender tålmodighetsstøv*

Sniker jeg også :-P samme her, var sånn ei stund og nå har vi hatt 4 kvelder uten problemer :-P har sett det er mange som har hatt samme problem i det siste :-o

Bv forum appen ♡

ja det er passe intenst altså...:( huff.. heldigvis så er det ikke problem å legge han 21.30.. når han får mat da så slokner han av seg selv ganske kvikt... lurer nesten på om det kan være noen form for kvelds-kolikk.. dog virker det ikke som han har luft i magen... å ikke må han på do heller.. MEN er vel bare sånn det er en periode... meget takknemmelig for at vi er to her på kvedstid som kan bytte på å bære og styre rundt... tror jeg hadde blitt gal ellers :/

Sniker jeg også :-P samme her, var sånn ei stund og nå har vi hatt 4 kvelder uten problemer :-P har sett det er mange som har hatt samme problem i det siste :-o

Bv forum appen ♡

Kanskje det er noe som går! :p haha :D
veldig glad det virker som om det er over nå, man går nesten fra vettet!
Vi kunne lett bruke 3-5 timer på å legge hu!

Så bra dere får lagt baby 21:30, da får dere ihvertfall litt tid alene på kvelden :) hold ut! :)

Storebror hadde slik kveldsuro innimellom med gråt, lillebror har ikke hatt det. Dette kan også komme av at jeg denne gangen ganske raskt bare aksepterte at jeg måtte sitte ute med puppen hele kvelden. Jeg prøvde ikke å "presse" han i seng. Jeg husker at det tok lang tid før jeg skjønte det med storebror, jeg måtte faktisk vente til han ble skikkelig trett (men IKKE overtrett). Jeg har bare latt lillebror ligge å puppe og kose og småsove litt av og på i rundt fire timer hver kveld.

Nå, 9 uker gammel, begynner jeg å se at han trenger mindre pupp og blir raskere trett om kvelden. Forhåpentligvis kan jeg legge han klokken 19 ila et par mnd :) I kveld sovnet han 21:30, og jeg kan kose meg en times tid alene :)

Storebror var slik, men gikk etterhvert over. Ikke noen gode råd å komme med, det gikk bare over av seg selv.

Her klikker lillemor på kveldene. Jeg snakket med helsesøster om det. Det er mulig det er overstimulering. Om kvelden er det lamper på rundt alleveier. Og stearinlys. Men vi kan ikke sitte i mørke heller. Så får bare holde det ut :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Sniker litt;) jeg kaller lille jenta mi en engel fordi hun er så rolig i forhold til storebror var. Men syns hun nå har blitt litt urolig på kveldene . Skjedd et par kvelder nå ,hu kaver så fælt på brystet tar liksom ik tak.....

Var sånn her og! Etter at jeg begynte på pumpe meg litt på formiddagen for å gi en flaske på kvelden, er han blitt veldig lett å legge :)

Mye kveldsuro her også, ingenting som hjelper. Søker puppen, men når hun får den bare kaver hun. Så, plutselig ved midnatt, roer alt seg og hun sovner og sover godt i 5-6 timer før mat. Da er det kun kjapp pupping før hun sovner ifnt igjen. Merkelige greier, men har inntrykk av at kveldsuro er veldig vanlig :(

Slik var gutten vår og i 5-9 ukers alderen. Nå er han snart 11 uker og er mye greiere å legge. Har lest en plass at spedbarn har skriketopp i 6-8 ukers alderen, og for vår del kan det stemme.

Lulilu

nå skal det leges til at han her bare får mme nå.. så er ikke noe jeg har spist heller:) bare fast skrikepros
Mye kveldsuro her også, ingenting som hjelper. Søker puppen, men når hun får den bare kaver hun. Så, plutselig ved midnatt, roer alt seg og hun sovner og sover godt i 5-6 timer før mat. Da er det kun kjapp pupping før hun sovner ifnt igjen. Merkelige greier, men har inntrykk av at kveldsuro er veldig vanlig :(

ja er nok vanlig gitt.. men hadde vært fint om det fulgte med en bruksanvisning så man kunne finne noen triks :)

Back
Topp