*KVELDENS X FAKTOR TRÅD*

unemoren

Forumet er livet
Ja blir spennende å se i kveld hvem som drar seieren hjem...
Jeg personlig har ikke hatt noen favoritt i programmet men i kvled håper jeg virkelig at Chand ikke vinner..møkk lei trønder rock nå..

Om det er Chand som vinner så skal jeg love deg at det blir månelyst på vestlandet.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Om det er Chand som vinner så skal jeg love deg at det blir månelyst på vestlandet.

HAHA! kjenner eg gir ein lang faen i kem som vinner..verste er at eg har følgt med på kver jævla episode.. men trukke eg gidde se finalen for eg vil leige film isteden[8D]

Tror og håper at Shackles vinner. Samme gamle med Chand hver uke. Ikke noe nytt, dessverre. Han var min favoritt etter at Elin gikk ut, men Shackles har tatt over for flere uken siden. Ganske sikker på at de vinner!!!!

Ingen av de er min favoritt, men tror Shackles har en god sjanse til å vinne ja [:)]

Heie på Shackles!
Føle eg bler voldtatt i øyrene når Chand synge.

Er møkk lei av trønder-inder-gitarkamerat-statsministervenn-pop-faen nå[:'(]

Heia Shakles[:D]

ORIGINAL: Niiiitah87

Heie på Shackles!
Føle eg bler voldtatt i øyrene når Chand synge.

Ja uff du kan så si....

ORIGINAL: Macka

Tror og håper at Shackles vinner. Samme gamle med Chand hver uke. Ikke noe nytt, dessverre. Han var min favoritt etter at Elin gikk ut, men Shackles har tatt over for flere uken siden. Ganske sikker på at de vinner!!!!

De sa på nyhetene at Chand lå litt foran Shackels...

ORIGINAL: LiljaLilly

ORIGINAL: unemoren

Hvordan finner de det ut?
Jeg mener, man kan jo ikke stemme nå allerede?

Går jo ikke an å si noe sånt ennå,kan ikke stemme enda nei..

ORIGINAL: LiljaLilly

Hvordan finner de det ut?
Jeg mener, man kan jo ikke stemme nå allerede?

Går jo ikke an å si noe sånt ennå,kan ikke stemme enda nei..

Jeg aner ikke de sa det på nyhetne er gjerne sånne avstemmninger som er på nettet om hvem du tror vinner?jeg aner ikke..

Siden shackles fekk mer stemmer enn chand forrige gang, så tror eg ikkje på det.

ORIGINAL: Niiiitah87

Siden shackles fekk mer stemmer enn chand forrige gang, så tror eg ikkje på det.

Jeg bare sier det de sa på nyhetene[;)]

Jeg lurer faktisk på om jeg skal spandere på Shackles en stemme,for å hjelpe at Chand ikke vinner..

De jeg likte er ute. Men håper for all del Shackels vinner framfor Chand!

Jeg lurer faktisk på om jeg skal spandere på Shackles en stemme,for å hjelpe at Chand ikke vinner..

Ja vurdere det samme selv også[:)]

Ja vurdere det samme selv også[:)]

Jeg og [:D].. Spanderer lett en tier eller to på forhindre at Chand stikker av med seieren .[8D]

Back
Topp