Kveldens slagplan!!!

Det er så spennende det der med kvelden :)
Lillebror har vært veldig trøtt helt fra kl 18.30 i kveld, kom seg gjennom kveldsstell og orket knapt å spise.
La han for en time siden og han holder på enda. Kaver og er helt bajas.
Lurer så på hva det er for noe, han nekter jo å sove liggende på dagen, bortsett fra korte økter.
Lurer på å heve hodeenden av sengen hans litt for å se om det hjelper.
Blir redd for at det er noe øregreier på gang....

Det er så spennende det der med kvelden :)
Lillebror har vært veldig trøtt helt fra kl 18.30 i kveld, kom seg gjennom kveldsstell og orket knapt å spise.
La han for en time siden og han holder på enda. Kaver og er helt bajas.
Lurer så på hva det er for noe, han nekter jo å sove liggende på dagen, bortsett fra korte økter.
Lurer på å heve hodeenden av sengen hans litt for å se om det hjelper.
Blir redd for at det er noe øregreier på gang....

huff, ikke bra! Prøv å legg noen bøker under beina på senga i hodeenden, det kan jo hjelpe!

Her kom nettopp pappaen og Hermine opp trappa igjen, hun var slettes ikke trett i kveld :p Så da får hun bare være våken til vi legger oss, eller til hun slokner på armen ;)

Så heldig Hermine er =)
Det hørtes veldig koselig ut!! Lillebror har en stund nå tatt kvelden når han først har blitt lagt, men så legger vi han sjelden før han er veldig trøtt også, og det varierer alt mellom kl 20 og 23 :p

Ikke sant! Vi legger henne, og som oftest slokner hun rundt 20-21, men våkner jo igjen. Men i kveld ville hun ikke sove i det hele tatt, så etter en time på soverommet med en lys våken baby ga pappaen opp :p Helsesøster sa idag at vi ikke trengte å "tvinge" henne til å sovne og ta kveld, hun ville begynne med det når hun er klar. Det viktigste var å få på plass stellerutiner o.l. for kvelden, så mente hun resten ville ordne seg selv etter hvert :) Syntes det var greit å få bekreftet at vi ikke skal pushe for å få henne til å sovne tidligere, og hun sa at skrikekurer iallfall ble frarådet! :D

Så fint du fikk snakket med dem og ble beroliget:) Jeg fikk akkurat det samme rådet da det sto på som verst:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ikke sant! Vi legger henne, og som oftest slokner hun rundt 20-21, men våkner jo igjen. Men i kveld ville hun ikke sove i det hele tatt, så etter en time på soverommet med en lys våken baby ga pappaen opp :p Helsesøster sa idag at vi ikke trengte å "tvinge" henne til å sovne og ta kveld, hun ville begynne med det når hun er klar. Det viktigste var å få på plass stellerutiner o.l. for kvelden, så mente hun resten ville ordne seg selv etter hvert :) Syntes det var greit å få bekreftet at vi ikke skal pushe for å få henne til å sovne tidligere, og hun sa at skrikekurer iallfall ble frarådet! :D

FLINK hs! ;)

Kan ikke skjønne noen kan anbefale skrikekurer:(:(:(

Nei det forstår ikke jg heller, stakkars unger:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja, det er virkelig fælt:(:(

endelig har hun slokna så jeg får pumpa meg ferdig for kvelden! :) Hva er vitsen med flaskeunge når hun nekter å ta den fra andre enn mamman på kvelden? :confused: :p Hun skreik og vrælte og slukte luft da pappaen prøvde å gi henne, mens når jeg tok henne roa hun seg og sovna med flaska :( Så fikk pappaen overta og legge seg sammen med henne når hun sov. Ikke lett dette! Kunne sikkert ha amma henne på kvelden, for tydelig at hun trenger/krever mammakos! Men har så lite melk på kvelden, at da blir det som før med amming annen hver time hele natta, og det orker jeg ikke! Så da får hun heller ei full flaske mm og sovne på, så får vi sove godt i 3 timer (som oftest) :)

Vant til å ammes av mammaen som gjør det sikkert? =)

Back
Topp