Kveldens planer da jenter?

4hjerter

Forelsket i forumet
Her blir det å få mellomste på turn, og deretter kos med minsten frem til hans leggetid :)
Og da skal mor flate ut på soffan med en bok og en kopp teemoticon
Og vente på CSI <3

Dere da?

Flink du er :)
Jeg har "flata ut" på sofaen alt. Pga kvalmen.. :/

Kos deg med CSI og bok i kveld :)

Jeg skal se hemmelig gravid på TLC norge kl. 20.30 :)

Skal prøve å karre meg på trening i kveld... Ser ikke akkurat frem til det, så kvalm som jeg er, men skal bli godt å komme seg ut døra en tur..

Her skal jeg spise en pizza mexicana, den funker som gull på kvalmenOgså skal jeg se ung, dum og gravid på fem ikveld

glede meg over at gullet sovnet greit i dag, og håper han sover en stund. så jeg får spist middag og daffa på soffaen litt ;)

Kveldens planer, å være sint og irritert på mannen som er sen hjem etter å bare skulle levere en liten ting for ca 2 1/2 time siden emoticon

Lykkeliten_84 skrev:
Kveldens planer, å være sint og irritert på mannen som er sen hjem etter å bare skulle levere en liten ting for ca 2 1/2 time siden emoticon

Mannfolk!

Mhmm, men han er hjemme nå, men nå oppholder han seg på do, blir vel sittende der også i 2 1/2 time...

Jobbet til halv 9. Men nå er det rett ut på sofaen og se på tv med min kjære. Har så lyst på Pepsi Max, men det er det helt tomt for her i huset. Stakkars meg...

Lykkeliten_84 skrev:
Mhmm, men han er hjemme nå, men nå oppholder han seg på do, blir vel sittende der også i 2 1/2 time...

Haha, kjenner til den

Back
Topp