Kveldens outfit?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Partypynta, eller shabby som meg ?

Jeg sitter her i baggy joggebukse, skitten Devold ullgenser, lester og håret i ei diger floke på toppen.

Føler meg skikkelig øggly[:'(]

Ullsokker, skikkelig baggy og god joggebukse, lang singlett og hettegenser[:)] Skikkelige daffeklær!
Og en tust nesten midt oppå hode for å få vekk panneluggen, nice....

det vanlige [8D]
suuuuuper baggy-joggings, trang long-sleeve topp/genser[:D]
supersexy, med andre ord[8D]hahaha, å dette er dagligdags outfit, bare så det er sagt,alså;P digg å gå med, jaaaaa:D

En cardigan (slitt til de grader) ,saggy joggebukse,lang topp og barføtt[:D]

Bildet er ikke fra i dag, men jeg har på meg dette antrekket. (jeg er ho blonde)

Joggebukse og singlet.... Driiit lekker[8D]

For øyblikket jeans og singlet... snart er det på med STOR joggebukse..
Har PMS så jeg gir fan[;)] hehe

Ullsokka, tissen-nere-på-knærna-bukse frå KT, grå polo ( mammagensar faktisk og minsta er snart 1,5 [:-])..... ræva GODT planta ner i sofaen[:D]

thigts, og en fleece genser... 

Joggebukse,singlett & hettejakke. Håret i en ball å sminken er så å si borte etter dagens strabaser. Føler meg freeeesh!! [8D]

Oversize shalwar kameez i svart(kameez) og korngul(shalwar).

Siiinnsykt behagelig, ikke så attraktivt[8D] pga str altså, den er fin[:)]

Ullsinglet og en baggy joggebukse fra Cubus. Ligner på haremsbukse men ikke skrittet neidmellom knærne. [8D]

Sort tights, hvite over-knees, beige singlet, lysgrå collegegenser, hvit bh, sort stringtruse og hestehale

Ull longs, singlet, genser og noen sokker som ble våte da jeg var ute med bikkja, burde skiftes ja..

dag nr 3 med spysjuka/diare så jeg har ikke pynta meg fælt.
Sliten joggings fra da jeg gikk gravid med frøkna (for 5,5 år siden)[8D]
Stor creemefarga ulljakke, egentlig ganske kul til riktig outfit, men ikke til det jeg har på i dag[:D]
Ullsokker, håret i hestehale
usminka og sliten[8D]
Looking gooooood[;)][;)][;)][:D]

Mørk grå joggepysjbukse i fleece, rosa singlet med blondekanter, min utslitte gode folkehøgskolegenser, og lester utenpå buksa.

Klar for en tur på byen jeg. [8D][8D]

joggebukse, singlet og hår som ser ut som eit kråkereir! [8D]
S E X Y![:D]

Jeg har på meg joggebukse, ullgenser og ullsokker, men snart er det dusjen å på me partytoppen [:D]

Back
Topp