kveldene

Fjolsy

Gift med forumet
hva pleier du å sambo å gjøre når barna har lagt seg for kvelden?

dytt dytt

Jeg gjør lekser og er her inne og han spiller CS eller jobber med pc. Hender vi avtaler en "dait" og da ser vi en film sammen.[8D]

Ser Tv eller koooser![;)] Når han er borte er jeg her!!![:D]

Tja kommer helt ann på egentlig, sambo vil gjerne se film og kose seg, men det gidder jeg ikke hver dag!

Jeg vasker som regel og litt sånn stæsj på kveldene *hater rot*

Når barnet sover, sover også pappan til barnet! Han jobber om natten....så da sitter jeg på dataen, tegner, maler ol, rydder i huset, på fredagene ser jeg på tv, snakker med pappan min i telefonen ( ja...hver kveld), koser meg med interiørblader og en stor kopp te eller ikke noe. Men det siste er litt kjedelig...så da kjeder jeg meg!

På lørdagskveldene når barnet har lagt seg og kjæresten ikke er så trøtt at han sovner...lager vi god mat, snakker sammen, koser med hverandre og ser en film! Da koser vi oss masse da! HURRA!

jeg drar ofte tilbake på jobb etter at sønnen vår har lagt seg jeg. Men når jeg ikke gjør det så er det ofte noe som skjer. Enten så er det trening, studering eller treffe venner. Ellers så er det litt husarbeid, selv om det meste av det gjøres i løpet av helgen. Ser litt tv, ikke så mye. Men det er ikke så mye tid vi har om kveldene heller, legger oss ofte rundt kl 22 og det er bare to timer etter at sønnen vår har lagt seg, så tiden går fort da. Blir også litt tid foran pcen da.

De ukene har er hjemme, pleier vi å slappe av. Lager oss litt god mat, og ser kanskje på en film. når det er ukedager, blir det ikke så mye annet enn å svimle rundt litt, og så legge seg. Rydde, vaskeklær og den slags huslige ting......[:-]

Jeg sitter foran pcen og han foran sin pc, ellers ser vi på tv eller koser oss med en film [:)]

rydder litt,sitter litt på datan,mannen pleier se på film han(sånn slapper han av)!!![8D]

synker som regel ned i sofaen,ser tv eller sitter litt på dataen

ORIGINAL: buster

Ser Tv eller koooser![;)] Når han er borte er jeg her!!![:D]

Back
Topp