Kvelden i kveld

Magda Green

Elsker forumet
Hva skjer a?

Skulle gjort mye fornuftig, men er trøtt ikveld. Mannen er på julebord, og jeg sløver foran TVn og PC. [8D]

Strikker litt på en lue til meg selv innimellom. Lurer på om jeg skal legge meg tidlig, eller se en film??

Dere da?[:)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

Sitter å trøkker i meg M.

Mannen er ute å handler hamburgertallereken, er sååå sulten. hakke fått spist idag, så den skal jeg kooose meg med [8D]

Blir litt tv titting og senga tidlig - jobb i morgen tidlig [:)]

mmmmmm.. fikk lyst på!!

Men har spist masse twist da [:)]

Her sitter jeg også alene, mannen min er også på julebord. Trykker i meg altfor mye snop.... Skal snart se film, har leid meg en skikkelig jentefilm. The backup plan heter den. Håper den er søt da.....

SItter her med cola og smågodt [8D]
Skal snart finne senga her. Skal på jobb i morgen kl 07.00 [:'(]

ORIGINAL: tingeling1

Her sitter jeg også alene, mannen min er også på julebord. Trykker i meg altfor mye snop.... Skal snart se film, har leid meg en skikkelig jentefilm. The backup plan heter den. Håper den er søt da.....

Får håpe den er bra!! [:)] Deeilig å sløve med lett underholdning. Og snop er godt. Vi må jo "spise oss opp" til julen. Da blir det enn mer!![;)][8D]

ORIGINAL: Lene1986

SItter her med cola og smågodt [8D]
Skal snart finne senga her. Skal på jobb i morgen kl 07.00 [:'(]

Tidlig på jobb ja!![8|]

Er bortskjemt fortsatt i barselpermisjon. Blir jo tidlige morgener, men da kan man jo tusle rundt i pysjen, og se Timmy tid med ungene [;)]

Jeg sitter også aleine, men det gjør jeg jo hver kveld *syns synd i meg selv* [8D][8D]

Bare jeg som er sunn idag?? Har nettopp trykt i meg 2 rugsprø og en kopp med te.. *God samvittighet*[:)]
Skal ta det opp igjen imorgen regner jeg med [8D]

sitter støpt i sofaen.sambo jobber. jeg burde pakka inn julegaver.men men. skal hente meg ett til glass cola og se om det begynner noe koselig på tv heller[;)]

God kveld!![:D] Jeg har rydda og rydda, og fått minsta til å sove innimellom øktene. Ho våkner nok snart igjen, selskapsløva..[;)][8D]

Nå tenkte jeg å hente meg ei julebrus på kjølen, finne litt julemarsipan og koooose meg!![;)] Så lenge det varer...[8D]

Back
Topp