Kveld

!!

Forumet er livet
VIP
Nå har eg akkurat fått snuppa i seng, så da skal eg stax gå å lage meg litt taco til kvelds[:)] Sambo bli nok å jobbe natt og dag frem til vi reiser på feie på torsdag, så må ha noe å kose meg med, når eg ikkje har selskap[8D]

Ellers så ha meg og snuppa hvert på litt shopping i dag, hun fekk seg litt nye klær, mye fint og billig salg på cubus nå! (lite tips[:)])

Også laga vi lit jordbærsylte! Og venter på å få bringebær så vi kan lage sylte av det også....det er så godt[:D]

Dere skal i kveld da?

Ha en fin kveld videre[:)]

Hjemmelaga syltetøy er det beste[;)][:)]
Jeg sitter på jobb... og blir her en stund[&:]
Men men...
Bare 1,5 uke igjen, så er det ut på svangerskapspenger..

Ha en fin kveld, mamma til leah [:)] Nyte freden, kose deg masse, og se akkurat det du vil på tv [;)]

ORIGINAL: Linn1986

Men men...

Ha en fin kveld, mamma til leah [:)] Nyte freden, kose deg masse, og se akkurat det du vil på tv [;)]

Takk for det[:)] Usj kor kjedelig å sitte på jobb nå da[8D] men det blir nok bra, når du kan slappe av og nyte den lille i magen[:)] 

ORIGINAL: mamma til leah

Men men...

Takk for det[:)] Usj kor kjedelig å sitte på jobb nå da[8D] men det blir nok bra, når du kan slappe av og nyte den lille i magen[:)] 

Ja, har vært mye jobbing i sommer, og skulle egentlig ha ferie i august, men er jo like langt nå, i og med jeg ikke får jobbe lenger enn 1. august.. men men.. Blir penger i kassen[;)]
Er stille og rolig på jobb nå, så er ok måte å tjene penger på [:D]

ORIGINAL: mamma til leah

Men men...

Ja, har vært mye jobbing i sommer, og skulle egentlig ha ferie i august, men er jo like langt nå, i og med jeg ikke får jobbe lenger enn 1. august.. men men.. Blir penger i kassen[;)]
Er stille og rolig på jobb nå, så er ok måte å tjene penger på [:D]

Haha, det er jo ganske geit det også en gang i blandt[:D] Selv må eg ha noe å gjøre, eller så synst eg at tiden går så seeeent!

Deilig når unger er i seng...

Her blir det vel ikke så mye søvn løpet av natta...Casper har plutselig fått feber...Ennå godt han fikk det nå da og ikke om en uke[:-] (når vi er i Spania) Akkurat nå ligger han i senga mi...

Skal snart gå å spille litt "split second" bilspill (PS3)[8D] "et tygg og du er hekta"... Mat tar jeg når jeg blir sulten...Kjenner det begynner å rumle litt nå og kvalmen kommer snikende...

Hørtes forresten godt ut med litt hjemmelaget jordbærsyltetøy...Kanskje prøve på det jeg også...[8D]

deilig da mammaen til leah[:D] jeg har akkurat lagt minste sjefen i huset her også, å så skal eldste guttungen ha overnattingsbesøk av en kompis i kveld, så kommer sambo hjem om en liten halv time[:D] så da skal vi vel bare slappe av og se tv tenker jeg...[:D] lurte på å prøve å lage piccolinis i kveld, har det i fryseren men har aldri smakt de

Nå er ferien over for vår del, så sambo jobber i kveld. Jeg sitter apatisk her foran datan og tv'n... det har jeg tenkt å fortsette med resten av kvelden, utslitt nå etter en hel ettermiddag med en superaktiv småtting! Gi meg energien min tilbake snart!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: *MaCa*

Deilig når unger er i seng...

Her blir det vel ikke så mye søvn løpet av natta...Casper har plutselig fått feber...Ennå godt han fikk det nå da og ikke om en uke[:-] (når vi er i Spania) Akkurat nå ligger han i senga mi...

Skal snart gå å spille litt "split second" bilspill (PS3)[8D] "et tygg og du er hekta"... Mat tar jeg når jeg blir sulten...Kjenner det begynner å rumle litt nå og kvalmen kommer snikende...

Hørtes forresten godt ut med litt hjemmelaget jordbærsyltetøy...Kanskje prøve på det jeg også...[8D]

Det hadde snuppa i går også! ble kikkelig høy på kvelden, så det endte opp med spy og styr! men i dag er hun helt fin form![:)] 

Det ER veldig godt, sånn at eg faktisk har lyst på knekkebrød eller skiver når eg har hjemmelaget jordbærsylte[:D]

Back
Topp