kveld eller morgenen

Zera

Forumet er livet
hva liker dere best?

Å legge ungene til "vanlig" tid på kveldene, i fks 19-20 og ha kvelden litt for seg å slappe av?
Eller at ungene sover lenge på morgene, slik at dere får sove lenge?

nei, ingen Ole Brum å "jatakk, begge deler"[8D]

Jeg snakket med ei venninde, som snart skal ut i jobb igjen etter perm, og pappaen skal da være hjeme med ungen..
Og han har sagt at han vil prøve å "snu" ungen, slik at den er lenger oppe på kvelden og heller sover lenger om morgonen..
Stakkars jenta er full i angst for at han skal gjøre det.. Hu har jo jobbet for å få inn kveldsrutiner på ungen..

Jeg liker kveldene etter ungene har lagt seg, da små rydder jeg litt, før jeg slenger føttene oppi sofaen å slapper av og nyter "freden"[:)]

Det er deilig å sove om morgenen ja, men det er lite som slår roen og kosen når man bare slapper av på sofaen uten at noen hyler rundt ørene eller hiver ting i gulvet eller må mates eller skiftes på... *sukk*

Helt klart kvelden.. [:)]

Kvelden

Uten tvil kvelden [:D]
Og den mannen må jo være gal hvis han gjennomfører et sånt forsøk.
Her er faktisk erfaringen den at jo senere i seng på kvelden, jo tidligere våken på morran.

Ha kvelden rolig [:)]

Å stå opp om morgenen er jo bare koooos [:D]

ORIGINAL: toneany

Det er deilig å sove om morgenen ja, men det er lite som slår roen og kosen når man bare slapper av på sofaen uten at noen hyler rundt ørene eller hiver ting i gulvet eller må mates eller skiftes på... *sukk*

Enig :)

ORIGINAL: Belkin

Uten tvil kvelden [:D]
Og den mannen må jo være gal hvis han gjennomfører et sånt forsøk.
Her er faktisk erfaringen den at jo senere i seng på kvelden, jo tidligere våken på morran.

helle fyren er en idiot! Og han minker bare mer å mer i mine øyner for å si det sånn...
De har jo en til som skal opp å på skule, noe HAN må gjøre, så hva han tenker med fatter jeg ikke!!

ORIGINAL: Atalie

Ha kvelden rolig [:)]

Å stå opp om morgenen er jo bare koooos [:D]

det synest jeg også...
Tuva koser seg med barnetv, sofia får mat og mammaen tar en kopp kaffi og vi tar livet roooooooolig... er så digg atte [:)]

ORIGINAL: Zera

hva liker dere best?

Å legge ungene til "vanlig" tid på kveldene, i fks 19-20 og ha kvelden litt for seg å slappe av?
Eller at ungene sover lenge på morgene, slik at dere får sove lenge?

nei, ingen Ole Brum å "jatakk, begge deler"[8D]

Jeg snakket med ei venninde, som snart skal ut i jobb igjen etter perm, og pappaen skal da være hjeme med ungen..
Og han har sagt at han vil prøve å "snu" ungen, slik at den er lenger oppe på kvelden og heller sover lenger om morgonen..
Stakkars jenta er full i angst for at han skal gjøre det.. Hu har jo jobbet for å få inn kveldsrutiner på ungen..

Jeg liker kveldene etter ungene har lagt seg, da små rydder jeg litt, før jeg slenger føttene oppi sofaen å slapper av og nyter "freden"[:)]

JO her er det ja takk begge deler

I seng til syv, og sover gjerne til ni neste morgen!!

ORIGINAL: toneany

Ah...  Helt enig i det du skriver her!

Kvelden er hellig for oss!!! Her må nok ungene legge seg kl 19 til de blir konfirmanter, haha [:D] Står heller opp tidlig jeg altså, enn at de skal være oppe langt utover kvelden.....

Back
Topp