Kvalmetopp

Weebill

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Dere som har vært gravide før, husker dere når dere var på det kvalmeste?

Jeg var veldig kvalm i uke 9 sist, samt i uke 12-13. Det var irriterende da jeg forventet at det skulle gi seg da. Ble jente :-)

Nå er jeg i uke 8, og kvalmen øker stadig på. Redd for å avsløre meg på jobb ved grønnfarge i ansiktet [emoji13] Ikke kasta opp eller noe enda da.

Jeg har aldri vært gravid før, men er nå i uke 9 og fryktelig kvalm. Måtte si det på jobb forrige uke fordi jeg kaster opp stadig.
Nå er jeg sykemeldt de neste to ukene...

Jeg er også førstegangs og har ikke vært så plaget med kvalme foreløpig. Men er nå i uke 9 og det er den siste uken hvor jeg plutselig har kastet opp titt og ofte. Kanskje ikke så rart, hcg peaker vel omtrent nå før det begynner å flate ut.

Jeg har blitt økende kvalm den siste uken og har kun klart å holde på ett knekkebrød siden onsdag i forrige uke. Har knapt klart å spise/drikke siden da og det lille som jeg får i meg kommer opp igjen :-(

Jeg hadde min kvalmetopp i uke 10 forrige svangeskap, nå er jeg uke 8 i morgen og natten i dag og frem til nå har vært grusom. Hsr ikke kastet opp ennå, mem jeg fant noen tabletter fra forrige svangerskap som jeg tar når kvalmen er på sitt værste. Jeg har ennå ikke sagt noe på jobb, men har vært like før i dag [emoji53]

Har vært småkvalm/uggen siden uke 4. Nå er jeg i uke 8 (7+3) Og jeg er kvalm hele dagen, brekker meg flere gang for dag. Sitter meg flere gang framfor do for jeg tror jeg må spy, men er bare brekninger.. Har ikke sagt noe på jobb, men jeg kjenner at hvis det skal være sånn her fremover så må jeg si i fra for da går det ikke.. :s :(

Heldigvis ikke like kvalm hver dag, igår beholdt jeg ingen mat, men idag har det foreløpig gått bra...

Back
Topp