Kvalmetips

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Noen som har noen gode råd? Ikke ingefær eller sitrus. Er så kvalm :( holder ikke ut mer. Er så dårlig :(
 
Her går det i Iskaldt vann, farris med limesmak, knekkebrød med pålegg med lite smak, pasta med en liten dæsj pesto og grønne epler.
Og lovehearts!
 
Hvorfor ikke ingefær? Spør fordi jeg hadde god erfaring med ingefær tabletter kjøpt på apotek;) ellers må du nok til legen å få afipran.god bedring!
 
Hvorfor ikke ingefær? Spør fordi jeg hadde god erfaring med ingefær tabletter kjøpt på apotek;) ellers må du nok til legen å få afipran.god bedring!

Klarer ikke lukten eller smaken av ingefær eller sitrus. Driver å "gulper" på maten jeg får ned hele tiden til jeg kaster opp :(
 
Jeg ble bare verre av ingefær, så det kuttet jeg fort ut. Har du prøvd peppermynte te? Det kan hjelpe. Ellers så har jeg hatt et stort forbruk av mandler og love hearts :joyful: Begge deler har jeg alltid lett tilgjengelig. Det hjelper også hvis jeg får halsbrann.
 
Jeg måtte ha karbohydrater da jeg var kvalm. Lite og veldig ofte. Det gikk i brødskiver, gjerne ristet. Uten skorpe. Noen ganger uten noe på, kanskje bare agurk eller et salatblad for å klare å få dem ned (blir jo litt tørt). Og kjeks. Sånne tørre bruschetta med havsalt var perfekt, fås kjøpt på pose.
 
Et tips til!!

I det siste har jeg tatt postafen hver kveld. Fikk den på resept av legen.

Føler den funker sånn at formiddagen er noenlunde grei og jeg kommer meg på jobb.
Kvalmen kommer tilbake i 15 tida, men orker ikke ta en tablett til da.
Blir så innmari trøtt av de. Ettermiddagen kan jeg jo uansett slappe litt av:)

Kan kjøpes på apotek uten resept:)
 
Back
Topp